Autor Wątek: Car-Net - brak obsługi w Discover Media  (Przeczytany 2461 razy)

MrBlacker

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1504
  • Thanked: 109 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline + Offroad
  • Silnik: 2.0 TSI 180KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Car-Net - brak obsługi w Discover Media
« Odpowiedź #15 dnia: 2019/12/28 18:25 »
Advertisement
Trzymam kciuk, ale tak jak napisałem, jak brałeś auto z placu to może być dużo trudniej niż jakbyś robił zamówienie pod siebie. ;)
 

mms1994

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 565
  • Thanked: 35 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: HL
  • Silnik: 2.0 TDI 190
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: KWI
Odp: Car-Net - brak obsługi w Discover Media
« Odpowiedź #16 dnia: 2019/12/28 19:12 »
Wszystko zależy co w umowie. Powinieneś mieć jakiś papier potwierdzający konfiguracje, jeśli w nim ani słowa o Car Net to reklamacje nic Ci nie dadzą, siła rzeczy nie musi być ;)
 

Madbar

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Thanked: 1 times
  • Model: Audi A4 Avant
  • Wersja: lekko modzony
  • Silnik: 1.9TDI AVF
  • Napęd: FWD
  • Skąd: PO
Odp: Car-Net - brak obsługi w Discover Media
« Odpowiedź #17 dnia: 2019/12/29 01:20 »
W konfiguracji jest DM. A DM zawiera Car Net w standardzie. Krótka piłka. Jak nie ma, to jest fakap. I tyle. Czas na reklamację.
 

mms1994

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 565
  • Thanked: 35 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: HL
  • Silnik: 2.0 TDI 190
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: KWI
Odp: Car-Net - brak obsługi w Discover Media
« Odpowiedź #18 dnia: 2019/12/29 09:35 »
W konfiguracji jest DM. A DM zawiera Car Net w standardzie. Krótka piłka. Jak nie ma, to jest fakap. I tyle.
Jeśli maja konfiguracje z kodami wyposażenia, na której jest kod DM, ale nie ma kodu Car Net to nie ma fakapu, tylko produkt zgodny z umowa :P
 

Michał

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 114
  • Thanked: 10 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 2.0 TDI 150 KM DSG
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: PP
Odp: Car-Net - brak obsługi w Discover Media
« Odpowiedź #19 dnia: 2019/12/29 10:56 »
Jeżeli w dokumentach, które dostałeś do ręki z konfiguracją kupionego auta, nie ma Car- Netu, to niestety taka reklamacja nie ma szans na powodzenie. Każdy pojazd może być skonfigurowany inaczej, a producent może zmieniać standard wyposażenia choćby codziennie. Gdybyś zamawiał pojazd według własnej konfiguracji z Car-Netem, a jego by na pokładzie nie było, to co innego. A tak, to się producent wypnie, że widziały gały co brały. Poza tym, ja bym nie robił takiej afery z braku akurat tego elementu. Nie jest to coś nad brakiem czego warto płakać. Informacje z Car-Net są mocno okrojone, podstawowe i najgorszy smartfon zrobi to samo lepiej.
 

Madbar

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Thanked: 1 times
  • Model: Audi A4 Avant
  • Wersja: lekko modzony
  • Silnik: 1.9TDI AVF
  • Napęd: FWD
  • Skąd: PO
Odp: Car-Net - brak obsługi w Discover Media
« Odpowiedź #20 dnia: 2019/12/29 16:19 »
Panowie,
Nie ma co podgrzewać atmosfery, bądź mnie zniechęcać, choc oczywiście każdy może wyrazić swoje zdanie. W szeregu miejsc znalazłem informację, że możliwość( nie samo korzystanie)  korzystania z CAR-NET:Guide&Inform jest standardem dla nawigacji DM i DP, choć wymaga zawarcia osobnej umowy z VW na korzystanie z usług online( choćby w przypadku darmowych 3 lat dla nowych Tiguanów, gdzie zawarcie umowy odbywa sie przez rejestarcję VW ID w portalu i potem dodanie auta oraz zalogowanie w aucie swojego ID), np. tu:https://vag-forum.pl/vw-tiguan-ii-nawigacja-audio-internet-car-net-wideorejestratory/car-net-security-service-opinie/
Bardzo dobry opis. Rozważyłbym jedynie wydzielenie części dotyczącej usług Car-net Guide & Inform (oznaczonej jako "USŁUGI Car-net") do oddzielnego wątku. O ile bowiem Guide & Inform jest dość powszechne jako standardowy dodatek do każdej nawigacji w Tiguanie II, to już Security & Service zawsze wymaga zamówienia jako oddzielna opcja.
@TMP, nie pogniewasz się mam nadzieję, że Cie zacytowałem... ;)
Zacznę od spokojnej rozmowy z Serwisem PI Krańcowa, gdzie auto było kupione i zobaczymy co sie podzieje. Mam nadzieję, że będziecie trzymać kciuki, a nie zakładać z góry, że się nie uda, bo w tym wypadku, jak w każdej innej sprawie, jest jeden wspólny przeciwnik, czyli prodcuent, który dał ciała, a sprawa już nie jest jednostkowa, tylko dotyczy partii samochodów. Tak jak ja będę trzymać kciuki, gdy komuś z Was przydarzy się ustrka, która wynika z winy producenta.
Pozdrawiam przy niedzieli.
 

mms1994

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 565
  • Thanked: 35 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: HL
  • Silnik: 2.0 TDI 190
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: KWI
Odp: Car-Net - brak obsługi w Discover Media
« Odpowiedź #21 dnia: 2019/12/29 17:15 »
Nie ma co podgrzewać atmosfery, bądź mnie zniechęcać, choc oczywiście każdy może wyrazić swoje zdanie.
Tu nie chodzi o zniechęcanie, a stwierdzenie faktów. Zgodnie z prawem przedmiot umowy opisuje konfiguracja/zamówienie/rezerwacja (która powinieneś otrzymać przed podpisaniem umowy).
To od niej powinieneś zacząć i upewnić się ze masz tam wymieniony car net (gdy wybierasz DM z automatu powinien sie zaczytac tez car net, ale jeśli wystąpił błąd i lub ktoś przy zamawianiu do produkcji nie wybrał odpowiedniego kodu, auto został tak wyprodukowane. Jeśli serwery nie wiedza o tym ze masz mieć CN, nie przydziela Ci dostępu).
Jeśli konfiguracja nie zawiera CN, sprzedawca Ci może powiedzieć do widzenia i wszystko odbywa się w świetle prawa, jedynie zostaje Ci droga sądowa i próbowanie udowodnienia ze tak oczywistych rzeczy nie sprawdzałeś, ewentualnie dobra wola sprzedawcy i jakaś rekompensata.
Natomiast jeśli konfiguracja zawiera CN, powinieneś złożyć po prostu reklamacje, w niej zażądać rekompensaty (zgodnie z przytoczonym cytatem przez Ciebie jest to rzecz raczej nie do naprawy). Zawsze istnieje szansa ze sprzedawca zapomni odpisać w terminie i wtedy zgodnie z prawem reklamacja uznana ;)
Przed wizyta w ASO przygotuj się merytorycznie z papierów jakie podpisałeś i z kodeksu cywilnego, nie raz zacytowanie paragrafu w towarzystwie dyrektora salonu otwiera wiele drzwi :)
 

Michał

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 114
  • Thanked: 10 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 2.0 TDI 150 KM DSG
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: PP
Odp: Car-Net - brak obsługi w Discover Media
« Odpowiedź #22 dnia: 2019/12/29 17:15 »
Oczywiście trzymam kciuki za twój sukces, choć z zasady forum internetowe służy wymianie opinii, więc nie dziw się, że nie wszystkie są po twojej myśli.
W mojej ocenie nie jest to żadna usterka, a po prostu brak jednej z opcji. Nawet jeśli VW walnął babola produkując partię aut bez Car-Net, to przecież nie znaczy, że powinien je z tego powodu zrzucić z urwiska. Wystawił je normalnie do sprzedaży, a kupujący otrzymując specyfikację konkretnego samochodu, nabył go. Skoro nie da się już uzupełnić tego braku, to czego oczekujesz jako klient? Że VW przyjmie to auto z powrotem i odda ci pieniądze? Do tego auto musiałoby być niezgodne z zawartą umową, a jej częścią jest zawsze specyfikacja kupowanego egzemplarza.
 

asta

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 321
  • Thanked: 12 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: CL
  • Silnik: 1.4
  • Napęd: FWD
Odp: Car-Net - brak obsługi w Discover Media
« Odpowiedź #23 dnia: 2019/12/29 19:18 »
Wzięliśmy w leasing auto z placu,
to konsumencki czy na firmę ??

Jako konsument masz zdecydowanie większe możliwości.