Autor Wątek: App-Connect na DM wyłącza mapę na AID  (Przeczytany 15400 razy)

sxill

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 47
  • Thanked: 4 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Comfortline
  • Silnik: 1.4 TSI 150 KM
  • Napęd: FWD
  • Skąd: Poznań
Odp: App-Connect na DM wyłącza mapę na AID
« Odpowiedź #15 dnia: 2019/02/27 00:48 »
Advertisement
Z ciekawości - jak doszedłeś do tych 400 zł?
Tak rzuciłem, na podstawie tego co można w komórce za 400zł z Chin dostać. Chodzi mi o procesor, pamięć zapewniające odpowiednią responsywność systemu oraz wyświetlacz.  Odporność na wstrząsy czy wilgoć telefony komórkowe zwykle muszą mieć lepszą niż to co jest potrzebne w samochodzie. Uwzględniłem to, że w komórkach są dostępne i sprzętowo wsparte nowsze kodeki do odtwarzania wideo (np. HEVC), posiadają precyzyjniejsze mapy od google'a, które dziają szybciej.       
[/font]

To kompletnie nie tak ;) W branży automotive każdy rezystorek użyty do produkcji jakiegoś elementu jest katalogowany (nie dosłownie, w przypadku rezystorów tylko seria/dostawa), produkcja też podlega bardziej restrykcyjnym normom. Powoduje to znaaaacznie większy koszt produkcji niż urządzeń konsumenckich.
DP i DM są produkowane przez inne firmy, mają inny sprzęt.
« Ostatnia zmiana: 2019/02/27 15:47 wysłana przez sxill »
 

arekp

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1426
  • Thanked: 177 times
  • Model: BMW X5
  • Wersja: 45e M-sport
  • Silnik: 3.0 R6 394KM
  • Napęd: 4x4
Odp: App-Connect na DM wyłącza mapę na AID
« Odpowiedź #16 dnia: 2019/02/27 09:22 »
Ja podobnie jak @Kabe uważam, że jeśli pominiemy klasę Premium (Audi, BMW, Mercedes), to nie znajdziemy choćby porównywalnej jakości i użyteczności systemu Infotainment.

Nawet w klasie Premium bywa gorzej - patrz Lexus - gdzie dwóch kolegów usłyszało w różnym okresie od sprzedawców, że nie zamawiają firmowej nawigacji do samochodów demo żeby klientów nie odstraszać.
 

rk

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1068
  • Thanked: 105 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: HL+R-Line
  • Silnik: 2.0 TSI 220KM
  • Skąd: ZS
Odp: App-Connect na DM wyłącza mapę na AID
« Odpowiedź #17 dnia: 2019/02/27 11:21 »
Mam dokładnie takie same wrażenia. Lexus to porażka, BMW bardzo dobrze, Audi również, Volvo jest spoko chodź mi nie leży, Mercedes - mam mieszane uczucia.  Reszta marek to jakieś wynalazki. VW wypada w porównaniu naprawdę dobrze.

Jak się trochę poużywa Infotainmentu w VW, to okazuje się, że ma on interfejs naprawdę przemyślany do użycia w samochodzie. Oba rozwiązania są w miarę płynne, DM to takie minimum przyzwoitości, DP jest tych, którzy chcą mieć bardziej responsywny system.

Fakt, faktem sam hardware często odstaje od najnowszych dostępnych na rynku konsumenckim propozycji i tak być nie powinno. Jednak odstęp wyraźnie się zmniejszył, kiedyś Infotainment był archaiczny w momencie wprowadzania produktu na rynek. W aucie obecnym 8 lat na rynku wkładany był kilkuletni system i po 8 lat u użytkownika robił się dramat. Juke mojej żony ma na przykład naprawdę prymitywne rozwiązanie, tak samo 4 letni Mercedes GLC.

VW w Golfie 7 miał 2.5 różnych generacji infotainment i różnice widać gołym okiem. Ja mam DP Gen.2, które debiutowało w Passacie 4 lata temu i już nie jest wstawiane obecnie do żadnego modelu. I powiem szczerze, radzi sobie sobie naprawdę nieźle.