Autor Wątek: Android Auto - oficjalnie dostępny w Polsce  (Przeczytany 21987 razy)

Kabe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1097
  • Thanked: 129 times
  • Model: Tiguan II
  • Silnik: 1,4 TSI 150KM ACT
  • Napęd: FWD
  • Skąd: WE
Android Auto - oficjalnie dostępny w Polsce
« dnia: 2021/12/27 15:33 »
Advertisement
 
The following users thanked this post: van_daal, Ad

Charls

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1116
  • Thanked: 69 times
  • Model: Cupra
  • Wersja: Formentor
  • Silnik: TSI DSG DQ381
  • Napęd: FWD
  • Skąd: GDA
Odp: Android Auto - oficjalnie dostępny w Polsce
« Odpowiedź #1 dnia: 2021/12/29 10:35 »
Z dwa miesiące temu już był.
 

Kabe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1097
  • Thanked: 129 times
  • Model: Tiguan II
  • Silnik: 1,4 TSI 150KM ACT
  • Napęd: FWD
  • Skąd: WE
Odp: Android Auto - oficjalnie dostępny w Polsce
« Odpowiedź #2 dnia: 2021/12/29 12:36 »
Z dwa miesiące temu już był.
Nawet wcześniej, ale tylko na telefony z Androidem 11 i 12 oraz niektóre Samsungi S również na Androidzie 10. (W systemie była ale niedostępna w Goole Play)
Teraz jest dostępna globalnie w PL.
Chyba że coś pomyliłem...
Wcześniej w sklepie Google Play nie pokazywało mi aplikacji Android Auto, dopiero teraz ją pokazuje jako dostępną.
 
The following users thanked this post: Charls

iks

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 273
  • Thanked: 2 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 2.0 TDI / 190KM
  • Skąd: WS
Odp: Android Auto - oficjalnie dostępny w Polsce
« Odpowiedź #3 dnia: 2022/01/15 11:27 »
Witam, mam problem z Android Auto. Telefon nie najnowszy bo to Samsung Galaxy S7 więc Android 8 w tej chwili. Podłączenie więc po kabelku, no i przerywa połączenie co chwilę. Co może być przyczyną, kabel raczej łączy, bo jak ruszam przy wtyczkach nic się rozłącza, robi to sam kiedy chce natomiast, nie kończy też komunikatów np. skręć w i się urywa. Coś da się z tym zrobić przy tym telefonie?
 

Kabe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1097
  • Thanked: 129 times
  • Model: Tiguan II
  • Silnik: 1,4 TSI 150KM ACT
  • Napęd: FWD
  • Skąd: WE
Odp: Android Auto - oficjalnie dostępny w Polsce
« Odpowiedź #4 dnia: 2022/01/15 12:33 »
Witam, mam problem z Android Auto. Telefon nie najnowszy bo to Samsung Galaxy S7 więc Android 8 w tej chwili. Podłączenie więc po kabelku, no i przerywa połączenie co chwilę. Co może być przyczyną, kabel raczej łączy, bo jak ruszam przy wtyczkach nic się rozłącza, robi to sam kiedy chce natomiast, nie kończy też komunikatów np. skręć w i się urywa. Coś da się z tym zrobić przy tym telefonie?

Pierwsza ważna rzecz to Android Auto jest bardzo wrażliwy na jakość kabla, ja co pół roku kabel wymieniam na nowy z tego powodu. 
Kolejna co do przycinania komunikatów to może mieć wpływ że to już leciwy telefon do tego Android Auto na wcześniejszych wersjach systemu niż 10 może nie działać optymalnie.
Sprawdź jak działa z jakimś nowym telefonem i będziesz wiedział czy to wina S7 (pamiętaj że S7 miał premierę na początku 2016 roku więc jest to już ponad 6 lat temu)
 

Michał

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 151
  • Thanked: 14 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 2.0 TDI 150 KM DSG
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: PP
Odp: Android Auto - oficjalnie dostępny w Polsce
« Odpowiedź #5 dnia: 2022/01/16 19:16 »
Ja mam nowy telefon, kabel wysokiej jakości, a też od czasu do czasu mi zrywa połączenie. Co najlepsze, zawsze w tych samych miejscach na trasie, gdzie zasięg jest słaby. Czy brak zasięgu powinien skutkować zerwaniem połączenia z AA? Dodam, że tak samo było na poprzednim telefonie i sytuacja jest taka sama od nowości auta.
 

Kabe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1097
  • Thanked: 129 times
  • Model: Tiguan II
  • Silnik: 1,4 TSI 150KM ACT
  • Napęd: FWD
  • Skąd: WE
Odp: Android Auto - oficjalnie dostępny w Polsce
« Odpowiedź #6 dnia: 2022/01/16 19:22 »
Co do zasięgu to nie wiem nie zauważyłem prawidłowości.
U mnie ewidentnie bardzo dużo zależy od kabla. Ponieważ mam telefon Samsung to co 6 miesięcy zmieniam na nowy kabel oryginalny od Samsunga o długości 80cm. Na kablach innych firm telefony Samsunga różnie działają u mnie.
 

Charls

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1116
  • Thanked: 69 times
  • Model: Cupra
  • Wersja: Formentor
  • Silnik: TSI DSG DQ381
  • Napęd: FWD
  • Skąd: GDA
Odp: Android Auto - oficjalnie dostępny w Polsce
« Odpowiedź #7 dnia: 2022/01/16 19:51 »
Mam Xiaomi 10 coś tam na Androidzie 11, AA działa prawidłowo wyłacznie na oryginalnym kablu, mam też HAMA kabel i niestety AA się nie łączy albo rozłącza w trakcie. 
 

iks

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 273
  • Thanked: 2 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 2.0 TDI / 190KM
  • Skąd: WS
Odp: Android Auto - oficjalnie dostępny w Polsce
« Odpowiedź #8 dnia: 2022/07/05 18:23 »
Czy żeby działało Android Auto bezprzewodowo to potrzebny jest nie tylko nowy Android ale i nowy samochód? Bo mam info w ustawieniach, że tylko niektóre modele aut od 2021.
 

Kabe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1097
  • Thanked: 129 times
  • Model: Tiguan II
  • Silnik: 1,4 TSI 150KM ACT
  • Napęd: FWD
  • Skąd: WE
Odp: Android Auto - oficjalnie dostępny w Polsce
« Odpowiedź #9 dnia: 2022/07/05 19:11 »
Czy żeby działało Android Auto bezprzewodowo to potrzebny jest nie tylko nowy Android ale i nowy samochód? Bo mam info w ustawieniach, że tylko niektóre modele aut od 2021.

Pierwsze systemy Infotainment hardware'owo  zaczęły wspierać bezprzewodowe AA w roku 2021. Więc tak musisz mieć nowe auto
 

Nygus86

  • Potrafi się przywitać ;-)
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Model: Tiguan 2022
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 1,5 TSI 150km
  • Napęd: FWD
  • Skąd: WW
Odp: Android Auto - oficjalnie dostępny w Polsce
« Odpowiedź #10 dnia: 2022/10/29 17:51 »
Czytałem gdzieś że jest możliwe uruchomienie apki typu YouTube na na android auto, przerabiał to ktoś z Was w Tigu z 2022 i smartfonie z androidem 12?
 

Kabe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1097
  • Thanked: 129 times
  • Model: Tiguan II
  • Silnik: 1,4 TSI 150KM ACT
  • Napęd: FWD
  • Skąd: WE
Odp: Android Auto - oficjalnie dostępny w Polsce
« Odpowiedź #11 dnia: 2022/10/29 18:05 »
Ja sprawdzałem większość rzeczy, to też. Nie polecam, zabawa co kilka dni by odpaliło, pomijam że niebezpieczne i nielegalne, a google cały czas pracuje by co kilka dni przestawało działać ...
 

Nygus86

  • Potrafi się przywitać ;-)
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Model: Tiguan 2022
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 1,5 TSI 150km
  • Napęd: FWD
  • Skąd: WW
Odp: Android Auto - oficjalnie dostępny w Polsce
« Odpowiedź #12 dnia: 2022/10/29 19:50 »
Czyli nie zapowiada się nic oficjalnego i legalnego?
 

Kabe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1097
  • Thanked: 129 times
  • Model: Tiguan II
  • Silnik: 1,4 TSI 150KM ACT
  • Napęd: FWD
  • Skąd: WE
Odp: Android Auto - oficjalnie dostępny w Polsce
« Odpowiedź #13 dnia: 2022/10/29 20:01 »
Prawo na to nie pozwala by oglądać w aucie
 

Ad

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 431
  • Thanked: 33 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: R-line / Highline
  • Silnik: 2.0 TSI / 305KM / DSG
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: WA
Odp: Android Auto - oficjalnie dostępny w Polsce
« Odpowiedź #14 dnia: 2022/10/29 20:27 »
Ja u siebie odpalilem za pomoca dodatkowej aplikacji w telefonie. Pouzywalem z tydzien (w wiekszosci do sluchania muzyki z YT), ale mi sie znudzilo i nie uzywalem juz od paru miesiecy.