Bez przesady chłopaki, nikomu się nie narazicie.
Jak zamawiałem swojego Tiguana to też odwiedziłem Seata i zaproponowano mi Teracco, ale musiałbym czekać dodatkowe 9 miesięcy, aby go w ogóle zobaczyć na żywo. Teraz przy wyborze auta na pewno byłby bardzo mocnym konkurentem, przede wszystkim ze względu na cenę, ale nie tylko.
Wg mnie z zewnątrz jest dużo lepiej zaprojektowany niż Tiguan, szczególnie tył auta. Tył Tiguana nie pasuje do reszty, ale już się przyzwyczaiłem.
Środek Tarraco oprócz deski to to samo co w Tiguanie, tutaj Seat mógłby się bardziej postarać o własny styl. Większość dodatków ta samo co w Tiguanie, może paru rzeczy nie da się domówić, ale są też drobiazgi, których nie ma w Tiguanie (np. dynamiczne kierunkowskazy z tyłu, znacznik martwego pola na lusterku, a nie na obudowie).
Podsumowując Seat Tarraco to bardzo fajne auto i warte zakupu.
Co do Dynamic Light Assist (DLA) to
TUTAJ opisywałem moje wrażenia z jazdy próbnej i wyraźnie napisałem, że testowy model miał system DLA. Niestety jazda była w dzień więc nie miałem okazji przetestować jak to działa, ale na pewno było domyślnie włączone. No chyba, że to nie jest pełne DLA tylko po prostu automatyczne włączanie/wyłączanie świateł drogowych.