tarraco 2.0 tdi dobijam 45 tys km:
15 tys skończyły się klocki przód
20 tys wymiana tarcz i klocków z tyłu - gwarancja (popękane tarcze, odciski od klocków), AUTOMAKURAT GDAŃSK ELBLĄSKA
40 tys znowu skończyły się klocki z tyłu musiałem kupić ate i tym straciłem możliwość na gwarancji
ogólnie hamulce to pomyłka wielkość tarcz powinna być większa
z takich codziennych "co mnie wkurza":porysowała się kamera z przodu
dwa razy zgłupiały czujniki z tyłu i wjechałem w krawędź bramy i mały fundament, ogólnie wyskalowanie czujników to loteria zależna od chwili
czujniki świateł nie widzą dobrze doganianych samochodów
front asist też losowo działa i od razu sieje panikę, hamuje (wcześniej xtrail stabilnie, nigdy na łuku, najpierw dźwięk coraz wyższy, dopiero później hamulce)
podobnie z asystentem hamowania przy parkowaniu murek to nie przeszkoda, ale trawa, małe krzaki to już hebel - pare razy dostałem opier... od pasażerów
spalanie w mieście raczej zawsze 10-11, i ten opóźniony start:( wydaje mi się, że te dsg to jednak nie to...
plusy, tak są plusy:ogólnie silnik daje radość przy deptaniu
trasa 140-15- w porywach 200 mieściłem się 10, ale wiatr nie może wiać od przodu
napęd wydawał mi się gorszy niż w xtrailu, bardziej nerwowy wyczuwalna granica między trakcją, a esp, ale
ostatnio wjechałem na mocno wyślizganą górkę koło kotlinki w wieżycy," publiczność" była zdziwiona, ponoć audi quatro nawet nie dojechało do połowy, a ja jeszcze stanąłem pod koniec i sprawdzałem czy zwały śniegu są miękkie czy twarde
ogólnie w trasie mniej się męcze, u mnie dobrze działa prowadzenie po torze, wystarczy że opieram rękę na dole kiery.
po rooku nie wiem, czy kupiłbym znowu, mam sentyment do xtrailai gdyby miał fajny motor i nie skończyła się gwarancja, wszystkie systemy to ideał w stosunku do VAGa