TARRACO - LED MATRIX, zawieszenie.. różnice względem KODIAQ, TIGUAN ALLSPACE

Zaczęty przez sp00n, 2021/11/22 19:41

Poprzedni wątek - Następny wątek

sp00n

Witam,
szukam nowego auta i chyba będzie to SUV. Mam duże opory, bo jeździłem kiedys Kodiaq'iem i strasznie bujało. Stąd pytanie o zawieszenie - czytałem, że jest dość twarde i to mi pasuje. Myślałem też o Tiguan Allspace, bo tam jest obniżone sportowe zawieszenie i z tym (tak myślę) byłoby to coś w "stylu" audi a6 offroad (bez pneumatyki) czy v90cc. Niestety na dzień dzisiejszy z mikro-rabatem i mocną konfiguracją taki Tiguan to prawie 250k. Zarówno Kodiaq jak i Allspace mają LED MATRIX w konfiguratorze. Tarraco nie. Recenzenci nie piszą. W obecnym aucie mam i to jest genialne.
Stąd pytanie do posiadaczy Tarraco:
- DCC - brać/nie brać? będzie sztywniej niż w zwykłym zawieszeniu? ktoś miał okazje jeździć i tym i tym? z dzieckiem i kupą roboty to jest problem ogarnąć na dłużej jazdy próbne. tak mógłbym skupić się na jednej wersji i oszczędzić czas.
- LED MATRIX - jest to w Tarraco? Bo mam wrażenie, że nie ...
- czy jest opcja wentylowanej skóry? tutaj też, tak jak patrzę, to chyba nie. Tapicerka alcantara - jeszcze niedawno tarraco nie dało się w takiej opcji skonfiguorwać. Czy ktoś ma taką opcję?
- dotykowy ekran z android auto/apple car play - działa dobrze?
- wspomagacze - w KODIAQ w konfiguratorze to wszystko jest opisane, w Tarraco już nie. Kupując wersje FR + pakiet XL dostaje się to wszystko co oferuje KODIAQ? (i Tiguan)

mms1994

Cytat: sp00n w 2021/11/22 19:41- czy jest opcja wentylowanej skóry? tutaj też, tak jak patrzę, to chyba nie. Tapicerka alcantara - jeszcze niedawno tarraco nie dało się w takiej opcji skonfiguorwać. Czy ktoś ma taką opcję?
Kodiaq L&K jeśli wróciła, bo nie tak dawno nie było też dostępne

nico

DCC - jest odczuwalna różnica w twardości zawieszenia ,lecz auto ma wysoki środek ciężkości więc podczas ostrych manewrów to czuć. Na autostradzie włączam tryb sport, po mieście indywidual (można  1 tryb sobie skonfigurować razem z czułością układu kierowniczego i ACC ). - myślę że warto brać.
LED - są tylko adaptacyjne nie matrycowe wszystkie lampy LED (wiązka jest regulowana automatycznie góra-dół)
Nie ma opcji wentylacji foteli - tylko grzanie
Alcantara jest na krawędziach obszycia foteli i jest OK. Skóra w SEACIE nie jest skórą premium więc odpuściłem sobie 3k dopłaty, zagłówki i elementy tylnej kanapy na środku są ze skóry.
Dotykowy ekran w najnowszej wersji jest szybki i precyzyjny, system działa dość sprawnie, choć Android Auto jest tylko na kabel, wiem że od 2021 są już wersje obsługujące AA bezprzewodowo.
Polecam ogrzewaną przednią szybę i kamery 360 - kozackie wynalazki ułatwiające życie.