Ostatnie wiadomości

#42
Panowie jest jakaś instrukcja żeby aktywować Traffic Jam Assist przez OBD2?
#43
Cytat: MrBlacker w 2020/02/22 01:10Tym razem trochę modyfikacji związanych z asystentami wspomagającymi kierowcę.
Wymienione poniżej opcje w niektórych rocznikach, wersjach wyposażenia są dostępne fabrycznie i nie ma potrzeby ich aktywowania.

Na początek kilka większych zmian, które są możliwe, ale wymagają odpowiedniego wyposażenia samochodu:
  • Lane Assist - asystent utrzymania pasa ruchu wspomaga kierowcę podczas długich i męczących podróży - aktywacja wymaga kamery na przedniej szybie (patrz załącznik)
  • Traffic Jam Assist - asystent jazdy w korku ułatwia poruszanie się autem w trakcie powolnego pełzania - aktywacja wymaga wyposażenia w aktywny tempomat ACC i posiadania Lane Assist
  • Trailer Assist - asystent parkowania z przyczepą wspomaga kierowcę podczas manewrowania przyczepą tyłem - aktywacja wymaga instalacji haka oraz asystenta parkowania (Park Assist)
  • Traffic Sign Assist - asystent rozpoznawania znaków drogowych to system informujący kierowcę o rozpoznanych znakach na podstawie informacji pozyskiwanych z kamery zamontowanej z przodu pojazdu porównywanymi z danymi pochodzącymi z nawigacji - aktywacja wymaga kamery na przedniej szybie (patrz załącznik)
A to kilka drobnych modyfikacji dotyczących aktywnych asystentów w samochodzie:
  • wibracje Lane Assist - możliwe jest aktywowanie dodatkowej pozycji w menu asystentów pozwalające na włączenie/wyłączenie wibracji kierownicy (patrz załącznik)
  • siła wibracji Lane Assist - po aktywowaniu tej opcji mamy możliwość zmiany siły wibracji kierownicy (patrz załącznik)
  • automatyczne hamowanie ACC przy wyprzedzaniu z prawej strony - przy wyprzedzaniu z prawej strony ACC wykrywając samochód na lewym pasie będzie automatycznie hamował, po wyłączeniu tej opcji nie zostaniemy już zaskoczeni nagłym hamowaniem
  • dystans ACC - po aktywowaniu tej opcji w menu samochodu mamy możliwość ustawienia domyślnego dystansu ACC (patrz załącznik)
  • Hill Start Assist - modyfikacja pozwala na zmianę czułości asystenta ruszania pod górę wg własnych upodobań

Mogę prosić o instrukcję Traffic Jam Assist do Ateci z 2021?
#44
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: Krótkie pytanie, krótka o...
Ostatnia wiadomość przez Corso - 2024/08/22 09:13
Czy to normalne, że gdy mam ustawiony w skrzyni tryb S, jadąc dość spokojnie na drugi i trzecim biegu włącza się tryb dwucylindrowy,(eco na wyświetlaczu) nawet mając nieco ponad 2 tys. obrotów? Czy tym autem nie da się normalnie jechać, by to się nie załączało?
#45
VW TIGUAN III - 2024 - 20xx / Odp: Zamawianie, czas oczekiwa...
Ostatnia wiadomość przez arekp - 2024/08/21 18:43
To akurat normalne. Jak w cennikach pojawiły się Tiguany 2, to kolega zamówił ciut przede mną, a odebrał tygodnie pozniej ... wszystko z powodu modulu SOS.

Tu tez moze chodzic o jakas pierdole na ktora jest obecnie wydluzony czas oczekiwania. Wystarczy maly detal.
#46
VW TIGUAN III - 2024 - 20xx / Odp: Zamawianie, czas oczekiwa...
Ostatnia wiadomość przez naugit3 - 2024/08/21 09:44
Niezrozumiałe są te terminy zamówień, produkcji i odbiorów. Smartb zamówił 21 marca wersję 1,5 eTSI Elegance i odebrał auto 17 lipca. Moje zamówienie jest z 12 marca i dotyczy 1,5 eTSI Special Edition, a potwierdzony termin produkcji określono na 33 tydzień. Mamy połowę 34 tygodnia i jest cisza.  
#47
VW POLO / Odp: Polon 9N 2001 - Jaki inte...
Ostatnia wiadomość przez polo.blue - 2024/08/20 15:25
Najlepiej użyc normalny VCDS, ewentualnie VCP ;-)
#48
VW TIGUAN III - 2024 - 20xx / Odp: VW Tiguan III - głośna pr...
Ostatnia wiadomość przez Mave - 2024/08/15 20:11
Grzesiu, o jakim zawieszeniu piszesz...DCC ?
#49
VW TIGUAN III - 2024 - 20xx / Odp: VW Tiguan III - głośna pr...
Ostatnia wiadomość przez van_daal - 2024/08/15 16:36
Wyregulowałem sobie odbojniki maski i klapy bagażnika bo były lekko zbyt luźne.

Stukanie znacznie się zmniejszyło.

Poczytaj TU.
#50
Dzień dobry.
Od dwóch tygodni jeżdżę Tiguan 1,5 ehybrid plugin. Niestety zawieszenie tego samochodu, o którym wspominał Zachar w teście jest zupełni nie do przyjęcia. Jazda po nawet niewielkich nierównościach drogi powoduje niewytłumaczalny głuchy hałas z podwozia, tak jakby gumowe duże kule przetaczały się po podłodze. Jest to niezwykle niemiłe i głośne. Odbiera to całą przyjemność z jazdy samochodem za ponad 200 tyś zł. Jest to znana wszystkim wada zawieszenia Tiguana. Zachar wspominał, że podobno Volkswagen coś z tym zrobił, poprawił, ale w moim samochodzie występuje to z ogromną intensywnością. Będę reklamował to w serwisie VW. O wyniku reklamacji postaram się przekazać informację na tym forum. Czy może ktoś z użytkowników tego forum spotkał się z podobnym problemem ?