Ostatnie wiadomości

#1
VW TIGUAN I - 2007-2016 / Moduł BCM 5K0937087AL
Ostatnia wiadomość przez 67pio - 2025/04/22 16:19
Cześć.  Sprowadziłem autko z USA. Zmieniłem światła na biksenony i nie włączają się światła długie. Ponoć konieczna jest wymiana Modułu BCM  na 5K0937087AL  symbol ZNC. Czy ktoś posiada taki na sprzedaż. Bez tego długie nie zadziałają. A może inne sugestie lub rozwiązania.
#2
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: podłączenie odstraszacza ...
Ostatnia wiadomość przez Mave - 2025/04/22 09:15
..."-" można do klemy akumulatora lub gdziekolwiek do masy pojazdu, "+" proponuję podłączyć przez przekaźnik wysterowany przez "+" po stacyjce.

... w przekaźniku styk 86 "-" (masa), styk 85 "+" po stacyjce, styk 30 "+", styk 87a do urządzenia "+"  
#3
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / podłączenie odstraszacza kun K...
Ostatnia wiadomość przez Alina - 2025/04/21 17:19
Szanowni Forumowicze.

Ponieważ mam problem z kunami, które uszkodziły mi już przewody elektryczne i gumowe od płynu chłodniczego oraz matę - wygłuszenie silnika, planuję zamontować w aucie odstraszacz kun K&K M2700.
Najlepiej byłoby go podłączyć w taki sposób aby odstraszacz uruchamiał się się po wyłączeniu silnika, a wyłączał po uruchomieniu auta.
Bardzo proszę o podpowiedzi - gdzie należy podłączyć "+" i "-" urządzenia do instalacji VW Tiguan II ?
#4
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: Krótkie pytanie, krótka o...
Ostatnia wiadomość przez venom_riks - 2025/04/17 21:44
Dzień dobry wszystkim.
Szybkie pytanie.
Czy w ogóle istnieje możliwość montażu oryginalnych czujników parkowania przód i tył oraz podpięcie ich do standardowej multimedii żeby wszystko działało?
Jeżeli tak, to gdzie mogą to zrobić?
Preferuje Kraków lub Warszawa ale może to być dowolna miejscowość.
Tiguan 2022 SE (wersja amerykańska, z kamerką z tyłu lecz bez czujników).
#5
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Silnik/nastawnik klapy wydechu...
Ostatnia wiadomość przez Dzjin - 2025/04/11 12:57
Witam wszystkich. Mam pytanie o silnik czy też nastawnik klapy wydechu. Dostałem informację, że w moim tigu(2020 rok 1.5 TSI) nie działa i trzeba wymienić. Przy wymianie świec z racji 4 k przebiegu pokazał się błąd. Nawet nie wiedziałem o istnieniu czegoś takiego. Auto nie daje żadnych oznak braku działania tej części jeździ jak jeździło. W serwisie zrobią za 1100 PLN. Trzeba się z tym spieszyć? Sam silnik to 400 zł a jak widziałem na YouTube sposób wymiany to banalna sprawa. I zastanawiam się czy tego samemu nie ogarnąć tyle, że nie wiem czy nie trzeba pod komputer podłączyc auta i nie kasować powstałego błędu. Macie jakieś doświadczenia w tym temacie? 
#6
Forum ogólne / Udzielę Konsultacji Odnośnie T...
Ostatnia wiadomość przez AdamBalski7 - 2025/04/09 17:00
Udzielę Konsultacji Odnośnie Trudnej Sytuacji z Punktami
 Dzięki Konsultacji Trudna Sytuacja powodująca Stres staje się nic nieznaczącą Przeszłością
 Gwarancja 100% Skuteczności i Dyskrecji
 Osoby Zainteresowane Zapraszam do Kontaktu nr. tel  8*8*8*0*7*8*6*4*8
#7
VW POLO / Dysze spryskiwaczy
Ostatnia wiadomość przez Boryna - 2025/04/05 16:09
Pytanie do posiadaczy Polo 6n2
Chcę wymienić maskę. Zauważyłem że dysze mają kabel czy mogę zamienić na dysze bez tego kabla. Będzie to działać? Jaki wpływ na działanie ma ten kabel?
#8
Inne modele / Inne marki / Odp: 1,6 tdi caddy - problem
Ostatnia wiadomość przez Piko - 2025/04/05 13:39
Nieaktualne. Rozwiązałem problem sam
#9
VW POLO / POLO IV 9N3 - obieg zamknięty ...
Ostatnia wiadomość przez rafal17 - 2025/04/04 11:24
Cześć,
włączam obieg zamknięty, po ok 1 minucie podświetlenie przycisku znika i klapka się otwiera
czemu tak się dzieje, nie wiem czy coś jest uszkodzone, czy nie?
próbowałem zarówno na ustawieniu nawiewu na szybę jak i na pasażerów
#10
Inne modele / Inne marki / 1,6 tdi caddy - problem
Ostatnia wiadomość przez Piko - 2025/04/04 07:01
Cześć. 
Jako, że mam problem, potrzebuje porady, nie gdybań a porady.
Vw caddy 2012 rok 1,6 tdi
Mam problem z syczeniem z prawej strony, dodaje gazu i słyszę coś na wzór "szszszszszszsz".
Dodatkowo, rano jest ok, po południu auto zaczyna dławić się, gasić moc i muszę je zgasić i zapalić i już jedzie, choć syczy nadal - obstawiam że mam klapę w egrze otwarta cały czas, bo dpf nie może dopalić się z braku turbiny i problemem z powietrzem 
Obstawiam dziurę w dolocie, lub wąż spuchnięty lub cokolwiek innego, ewentualnie jakiś sterownik. 

Liczę że ktoś naprowadzi, kto miał podobne problemy i rozwiązał to