Tarraco poznałem, bagażnik ma znacznie większy i lepiej zorganizowany pod podłogą. Wytłoczka w Seacie jest też pojemniejsza, ale to przecież bliźniak Tiguana allspace- dłuższy tył.
W tym temacie mam pytanie do posiadaczy Tiguana eHybride, jak teraz wygląda pod podłogą bagażnika. W zeszłym roku kształtka miała wąskie dwie wnęki po bokach wzdłuż nadkoli, ale w tym roku widziałem w jednym Tiguanie eHybrid elegance już inną, z większą wnęką wzdłuż zderzaka.
Dwa: czy jak wyjmie się tą kształtkę, która otacza zbiornik paliwa, podłoga bagażnika ma nadal podparcie. Z mojej obserwacji wynika, że wyjęcie wytłoczki pozwala uzyskać więcej miejsca, ale trzeba się pogodzić z gołą blachą….
Tarraco miał dwie rzeczy, których po porównaniu z Tiguanem, nie zaakceptowałem. 1-Brak w gamie lakieru o niebiesko-granatowym kolorze, a w VW taki oferują (to jednak do pominięcia mimo niższej ceny Tiguana). 2-brak możliwości domówienia świateł matrycowych, co przeważyło.
Ale tak poza tym bardzo sensowny wóz, zwłaszcza w wersji FR i z fizycznym panelem na kierownicy.