Wybraliście auta które ważą jeżeli dobrze pamiętam 1,7 tony. Są wysokie, mało opływowe. Wsadzono do nich jednostkę, która jest wykorzystywana w pojazdach dużo mniejszych i lżejszych. Oczywiście że to będzie się jakoś kulać. Problemem jest to jakoś.
Widzę też że w swojej wcześniejszej odpowiedzi nie odniosłem się do:
Jest pojemność baterii brutto i netto, ten dość znany fakt oznacza ile pojemności mamy do dyspozycji na jazdę wyłącznie elektryczną, a ile rezerwuje komputer do wspomagania jazdy na silniku spalinowym.
Pojemność brutto, to teoretyczna pojemność baterii jako suma z pojemności ogniw. Pojemność netto, to pojemność z której da się skorzystać w czasie jazdy. Część wynikająca z różnicy nie jest dostępna tak jak piszesz. To pojemność poniżej której BMS w pojeździe nie pozwoli się rozładować ogniowom aby nie doprowadzić do ich uszkodzenia/przedwczesnej degradacji.