No to i ja pokażę efekty dzisiejszych "testów"...
Jazda na obiekt, tam i z powrotem.
TAM: podładowany (nie do pełna) do zasięgu 45 km. Najpierw jazda EV, przed wyjazdem na autostradę bateria zablokowana na 80% (30 km zasięgu) i zmiana na hybrydę (do końca trasy). Na autostradzie (odcinek ok. 5 km) troszeczkę poszalałem w trybie GTE bo chciałem pokazać koledze co toto potrafi i przy okazji przypomnieć też sam sobie. Był naprawdę zaskoczony (a sam ma BMW wyglądające na dość szybkie). Stwierdził, że "chyba idzie nawet lepiej niż mój"...
Z POWROTEM: od razu tryb hybrydy z utrzymaniem naładowania baterii na 80%. Na autostradzie (znów ok. 5,5 km) tym razem jazda w typowym korku czyli 5 km/h i częste zatrzymania.
Reasumując: w jedną stronę jazda z zużyciem 15 km zasięgu i prędkościami do 130 km/h + trochę szaleństwa z nogą w podłodze i prędkościami 180-190 km/h
a w drugą stronę czysta hybryda z prędkościami do 120 km/h.
Na fotkach: stan przed jazdą, po pierwszej i po drugiej jeździe.