FORUM: VW TIGUAN, SEAT TARRACO, ATECA, SKODA KODIAQ, KAROQ, AUDI Q3, Q5, VW TOUAREG

Fora techniczne => SEAT => Wątek zaczęty przez: Mareczek124 w 2022/09/20 21:27

Tytuł: Seat Leon 2004 1.9 Tdi Arl - Zanik mocy, turbina późno się załącza
Wiadomość wysłana przez: Mareczek124 w 2022/09/20 21:27
Witajcie, mam dosyć duży problem ze swoim Seatem. Samochód jedzie do około 2200 obrotów jak typowe SDI, natomiast powyzej 2 tyś turbina się ,,załącza" i czuć jak wbija w fotel. Jest to problematyczne ponieważ trzeba go wysoko kręcić w jeździe na co dzień, nie mówiąc już o jakimkolwiek wjeździe pod górkę. Z rzeczy które sprawdziłem to ECU nie ma żadnych błędów, gruszka została wymieniona na nową, bez jakichkolwiek zmian, map-sensor został zmieniony na nowy, też bez zmian. Przewody podciśnienia posprawdzane (przed gruszką za zaworem N75 to -0,6 bar a bezpośrednio z pompy vacum -0,9 bar) przepływomierz został zamieniony na taki z T4 2.5 TDI bo takowy posiadam i zrobiłem podmiankę (tu nie mam pewności że też jest sprawny) ale zmian to nie przyniosło. Zrobiłem logi dynamiczne i statyczne, może ktoś wpadnie na jakiś trop. Dziękuję[/size]Logi statyczne grupy 11: http://vaglogi.pl/log-011_mNAYHU.html (http://vaglogi.pl/log-011_mNAYHU.html)[/size]
Logi dynamiczne grupy 3,8,11 : http://vaglogi.pl/log-003_008_011_4u20l0.html (http://vaglogi.pl/log-003_008_011_4u20l0.html)Logi statyczne grupy 3: http://vaglogi.pl/log-003_ho7rmu5.html (http://vaglogi.pl/log-003_ho7rmu5.html)Logi grupy 10,8,11 : http://vaglogi.pl/log-010_008_011_n006R3.html (http://vaglogi.pl/log-010_008_011_n006R3.html)