Autor Wątek: Data Plug i aplikacja VW Connect  (Przeczytany 7415 razy)

Charls

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1116
  • Thanked: 69 times
  • Model: Cupra
  • Wersja: Formentor
  • Silnik: TSI DSG DQ381
  • Napęd: FWD
  • Skąd: GDA
Data Plug i aplikacja VW Connect
« dnia: 2019/06/10 13:42 »
Advertisement
czy występuje u was również problem z łączeniem się VW Connect przez Data Plug? U mnie może ze dwa razy udało mi się połączyć
« Ostatnia zmiana: 2019/06/11 06:41 wysłana przez admin »
 

MrBlacker

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1598
  • Thanked: 148 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline + Offroad
  • Silnik: 2.0 TSI 180KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Data Plug i aplikacja VW Connect
« Odpowiedź #1 dnia: 2019/06/10 21:36 »
Używam ostatnio praktycznie codziennie i nie mam żadnych problemów z połączeniem przy uruchomieniu aplikacji.
Ale niestety znowu pojawił się wcześniej opisywany przeze mnie problem z rozłączaniem - wygląda na to, że chyba jednak problemem są otrzymywane wiadomości sms, które niestety tylko czasami rozłączają połączenie BT z Data Plug (połączenie BT z autem jest cały czas aktywne).
 

Charls

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1116
  • Thanked: 69 times
  • Model: Cupra
  • Wersja: Formentor
  • Silnik: TSI DSG DQ381
  • Napęd: FWD
  • Skąd: GDA
Odp: Data Plug i aplikacja VW Connect
« Odpowiedź #2 dnia: 2019/06/10 21:54 »
U mnie cały czas próba połączenia, połączył może mi się dwa razy, nie wiem co jest grane, muszę spróbować rozłączyć telefon
 

arekp

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1426
  • Thanked: 177 times
  • Model: BMW X5
  • Wersja: 45e M-sport
  • Silnik: 3.0 R6 394KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Data Plug i aplikacja VW Connect
« Odpowiedź #3 dnia: 2019/06/11 06:39 »
U mnie czasem zdarza się, że nie połączy się wcale. Ale jakoś szczególnie mnie to nie martwi.


W Twoim przypadku @Charls może problemem jest wersja BT? Albo tryb oszczędzania energii? Jak w tym samym czasie wygląda połęczenie z zestawem głośnomówiącym?
 
The following users thanked this post: Charls

Charls

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1116
  • Thanked: 69 times
  • Model: Cupra
  • Wersja: Formentor
  • Silnik: TSI DSG DQ381
  • Napęd: FWD
  • Skąd: GDA
Odp: Data Plug i aplikacja VW Connect
« Odpowiedź #4 dnia: 2019/06/11 08:10 »
Oszczędzanie energii mam wyłączone, nie ma problemu  połączenia z zestawem głośnomówiącym, nie ma problemu z odtwarzaniem muzyki z telefonu na DM


Ale coś jednak może być na rzeczy, bo nie udaje mi się łączyć z opaska BT z aplikacją endomondo, raz na 100 razy się uda, muszę wypróbować na innym telefonie, obecny to Xiaomi Redmi Note 4
 

MrBlacker

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1598
  • Thanked: 148 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline + Offroad
  • Silnik: 2.0 TSI 180KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Data Plug i aplikacja VW Connect
« Odpowiedź #5 dnia: 2019/06/11 11:36 »
Według mnie aplikacja/moduł ma czasami problemy z połączeniem BT - mam najnowszy firmware w module i najnowszą wersję aplikacji.
W tym samym czasie jestem telefonem (iPhone) podłączony do instalacji w aucie oraz zegarka (Garmin) i z tymi połączeniami nie ma żadnych problemów.
 

WOLF

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 205
  • Thanked: 12 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 1,4 Tsi ACT CZEA
  • Napęd: FWD
  • Skąd: GDAŃSK
Odp: Data Plug i aplikacja VW Connect
« Odpowiedź #6 dnia: 2019/06/11 12:35 »
może to troszkę pomoże użytkownikom ios
ponieważ aplikacje z iPhone, instalują się automatycznie  również na ipadzie - to kiedy korzystam z VW Conect na padzie a wsiądę do auta to aplikacja informuje że jestem zalogowany na innym urządzeniu i czy chcę  je zamienić ,też tak macie?