« Ostatnia wiadomość wysłana przez turzol dnia 2024/04/14 10:26 »
W przypadku reflektorów matrycowych w polifcie rozróżniamy 2 typy reflektorów:
Reflektory matrycowe LED Reflektory matrycowe LED ze światłami do jazdy dziennej LED i doświetlaniem zakrętów Dynamiczna kontrola zasięgu reflektorów wraz z dynamicznym doświetlaniem zakrętów Światła na złą pogodę i światła doświetlające zakręty
IQ.LIGHT - reflektor matrycowy LED Dynamiczne sterowanie światłami drogowymi „Dynamic Light Assist” dla reflektorów matrycowych LED IQ.LIGHT – reflektory matrycowe LED ze światłami do jazdy dziennej LED, doświetlaniami zakrętów i dynamicznymi kierunkowskazami
Oba typy reflektorów mają wygrawerowany napis IQ Light, fizycznie są to te same reflektory i wizualnie niczym się nie różnią. Co więcej różnią się tylko sterowaniem układem diód. Co to oznacza w praktyce? - wersja bez matrix może stać się lampą w pełni lampą z dynamicznym AFS i pełną funkcjonalnością droższego odpowiednika.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez arekp dnia 2024/04/14 08:28 »
Czytam Wasze posty i naszła mnie myśl. Ponad 7 lat od kiedy zamawiałem swojego Tiguana w nowym wydaniu, a w salonach nic się nie zmieniło. Sprzedawcy nadal wiedzą o samochodach mniej niż klienci nimi zainteresowani.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jarek_P dnia 2024/04/13 14:02 »
Dzięki! Jak zamawiałem auto, to w salonie nie wiedzieli, czy ten z wyświetlaczem 15 cali ma lepszy procesor. Dlatego, a i przez skąpstwo wziąłem ten 12,9 cala. No cóż, trudno - zobaczymy w praktyce. Ale z tego co widać np w Kodiaqu z wyświetlaczem 12,9 cala działa cały system sprawnie. Nie widziałem jeszcze na YT prezentacji systemu Tiguana z "małym" wyświetlaczem.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez adas2336 dnia 2024/04/12 23:20 »
Gratulacje:) czyli szybciutko dostaniesz samochód. Z tego co się dowiedziałem z SSP Tiguan z 15 calami ma wyższą rozdzielczość i posiada mocniejszy procesor więc jednak są różnice. Dobrze że wziąłem 15 cali. Reszta to samo nie licząc HUDa jak ktoś osobno nie dobrał. Ponad to jest wiele ciekawych informacji. Ponad to w miękkiej hybrydzie już nie stosuje się standardowego rozrusznika jak to miało miejsce w poprzednim 1.5etsi tylko już z samego alternato-rozrusznika przez pasek. Ponad to wiele ciekawych informacji jest ale tłumaczenie tego i opisywanie jak na 180 stron to za bardzo się nie chce Ogólnie cieszę się że wziąłem pełną wersje bo rzeczywiście fotele skórzane czy dcc pro i wyciszenie robią robotę.