Ostatnie wiadomości

Strony: 1 [2] 3 4 ... 10
11
VW TIGUAN III - 2024 - 20xx / Odp: VW TIGUAN III - ogólna dyskusja o modelu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez bartoleqq dnia 2024/05/11 09:50 »
W 2020 można było kupić tiguana po FL podstawowy model za 95 tys. Mam jeszcze gdzieś cennik z tego roku.
12
VW TIGUAN III - 2024 - 20xx / Odp: VW TIGUAN III - ogólna dyskusja o modelu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez arekp dnia 2024/05/11 07:42 »
Wniosek ogólny, jak te auta kosztowały 3-4lata temu 100k to spoko ale teraz za tą kasę jakość środka odebrałem w większości jako kpinę.

100k ... może 100k mniej, ale nie 100k ;-) Za 100k, to w 2016 można było w katalogu zobaczyć Bieduana, w podstawowym białym kolorze, nie mającego kompletnie nic na pokładziee. Tyle, że to 8 lat temu, a nie 3-4. Choć nie, 3-4 lata temu to również nie było 100k mniej względem dzisiejszych cen.
13
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: DSG
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mave dnia 2024/05/10 16:02 »
...2300 zł to jak za nowy to tanio, skoro naprawa sterownika to koszt 1700 zł.
14
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: DSG
« Ostatnia wiadomość wysłana przez foxter11 dnia 2024/05/10 14:13 »
Tak naprawdę to nie wiem, przez telefon mówiono o "zamówieniu nowego sterownika pod VIN w fabryce" - ile w tym prawdy to nie wiem, bo starego nie dostałem do ręki.
15
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: DSG
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mave dnia 2024/05/10 14:10 »
Skrzynia naprawiona. Spojrzałem w rachunek i koszt "sterownika" był 2300


...możesz doprecyzować ... nowego, po regeneracji/naprawie, z odzysku ??



16
VW TIGUAN III - 2024 - 20xx / Odp: VW TIGUAN III - ogólna dyskusja o modelu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mariobravox dnia 2024/05/10 11:07 »
Moje wnioski po porównaniu Tiguana, Q5 oraz XC60 dla małżonki.
Wniosek ogólny, jak te auta kosztowały 3-4lata temu 100k to spoko ale teraz za tą kasę jakość środka odebrałem w większości jako kpinę.

Tiguan miałem dostępny tylko w Elegance i Special Edition. Jako zadowoleni posiadacze Tiguana z 2020r. odebrałem dobrze wersję SE, taki normalny Tiguan. Za 150k plus dodatki jestem w stanie to ogarnąć głową z dieslem natomiast cena robi się trochę zaporowa. Wyświetlacz trzeba brać zdecydowanie większy. W SE prosty ale bardzo solidny tunel środkowy, w Elegance te piano black to porażka. Całość wygląda jak w jakiś tanim Fiacie i nie chcę myśleć jak te piano będzie wyglądało po paznokciach damskich za kilka miesięcy. Dramat. Dodatkowo cofnięto rabaty, polityka anty sprzedażowa. Nie będzie Tiguana bo kupić takie auto za 200k z małym plusem to jak w gębę sobie dać.
Q5 największa porażka. Nawet nie chcę mi się pisać, otwierasz drzwi i ciąga na wymioty. Trzecie podejście do Audi i podobne odczucie z tym ze A7 i Q8 były chociaż nijakie a to coś to dno i muł. Obrzydliwe wnętrze od tabletu w dół, tandeta.
XC60 Najlepsze wrażenie, te auto wygląda bardzo solidnie ma normalny silnik(1.5Tsi uważam w aucie za 200k za żart, wiem w gratisie są dolewki oleju i odwiedki cykliczne w ASO) itp. itd. Są małe detale które dziwią, trochę żenują ale i nigdy nie miałem do czynienia z Volvo. Wyświetlacz centralny lekko śmieszny na pewno do przyzwyczajenia się od nowa. Dziwne wypełnienia jakimś filcem np. wnęki drzwi wiem że to pewnie eco ale wygląda na biedę.
Podsumowanie tego mocno skrótowego opisu brzmi szukamy dalej, podejdziemy na spokojnie do tematu Volvo, może poczekamy na nowe BMW X3 ale do 250k będzie to bieda pewnie.


17
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: DSG
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Corso dnia 2024/05/10 10:46 »
bo inaczej "utylizują"
Wymienia jakieś zaworki i pójdzie do następnego. ;)
18
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: DSG
« Ostatnia wiadomość wysłana przez foxter11 dnia 2024/05/09 11:04 »
Skrzynia naprawiona. Spojrzałem w rachunek i koszt "sterownika" był 2300 brutto. Reszta to diagnoza (1000 - w tym demontaż i montaż mechatroniki), wymiana oleju - 1000zł i jakaś drobnica typu obudowy, oringi, itp.
W sumie 4900zł.
Co ciekawe "starego" sterownika nie dostałem bo ponoć to trzeba zgłaszać przed naprawą bo inaczej "utylizują". No ciekawe...
19
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: wibracje/drgania siedzeń podczas postoju na światłach
« Ostatnia wiadomość wysłana przez rafal17 dnia 2024/05/08 16:04 »
dzisiaj jeszcze zauważyłem, jak zmniejszę obroty wentylacji z auto (max) na małą to też wibracje są mniej odczuwalneczyli tak jakby coś z klimą lub wentylatorem - tak mi się wydajeRafal
20
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Diesel - dziwny dźwięk przy puszczaniu gazu.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Darayavahus dnia 2024/05/07 15:23 »
Gdzieś od pół roku mam takie dziwne efekty dźwiękowe przy lekkim dogazowaniu, właściwie przy schodzeniu z obrotów:
https://www.youtube.com/watch?v=aUDAptK6-4M

Na początku to było sporadycznie, a teraz praktycznie zawsze potrafię zreprodukować. Objawia się głównie podczas manewrowania, na postoju i jeśli podczas jazdy zmieniam zdanie, typu np ruszam na skrzyżowaniu ale w ułamku sekundy jednak zmieniam zdanie - wtedy, gdy silnik się jeszcze za mocno nie wkręca ale schodzi do obrotów jałowych. Podczas płynnej jazdy czy przy zmianie biegów nic takiego nie słychać. Ktoś ma jakiś pomysł? Filmik dość dobrze oddaje dźwięk, obrazowo to tak jakby wibracje z telefonu albo jakiś silniczek krokowy. Źródło pod maską ale nie udało mi się znaleźć czy z lewej, czy z prawej, z przodu czy z tyłu. Dużo lepiej to jest słyszalne w środku, tak jakby szło po nadwoziu. Nie mam już pomysłu jak to zlokalizować. Poza tym jeździ normalnie.
Strony: 1 [2] 3 4 ... 10