Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kabe dnia Wczoraj o 21:34 »
Nie wiem jak dokładnie są ustawione zasady serwisowania w najnowszym Tigu, ale w II było to jeśli nic nie mylę: 
- przegląd pierwszy po 2 latach lub 30tys km, kolejne przeglądy po 1 roku lub 30tys km
- każda wymiana oleju co 2 lata lub 30tys km
Przy czym sposób uzytkowania auta/silnika powodował że komputer mógł skrócić ten okres. W silnikach 1,4/1,5tsi najczęściej nie skracał, a przy silnikach 2,0tsi najczęściej skracał. 
Takie zasady skutkowały tym, że w którymś momencie od 2-3 roku użytkowania terminy przeglądu i wymiany oleju się rozmijały.
2
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Ostatnia wiadomość wysłana przez firemantom dnia Wczoraj o 21:19 »

Mam pytanie odnośnie wyświetlania terminu następnego przeglądu serwisowego i olejowego... Po przejechaniu 1200km wskazania się pokrywają:
-serwis za 658 dni/28900km
-serwis olejowy za 658 dni/28900km


Wcześniej czytałem że termin serwisu olejowego się skraca w zależności od eksploatacji. Jak to z tym właściwie jest?
3
Forum ogólne / Volkswagena Tiguana 2.2 TDI z 2018 roku wymiana panelu klimatronika
« Ostatnia wiadomość wysłana przez marcinschink dnia 2024/05/29 15:14 »
Witam z tej strony Marcin ze Stargardu. Jestem posiadczem Volkswagena Tiguana 2.0 TDI z 2018 roku. Chciałbym wymienić stary panel  [/color]klimatronika na ten nowy, dotykowy, przedni i tylni. Czy ktoś posiada  wiedzę jakie części trzeba zakupić .Proszę o kontakt  do osoby , która zajmuje się taką przeróbką .Pozdrawiam serdecznie.
4
VW TIGUAN III - 2024 - 20xx / Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez adas2336 dnia 2024/05/28 19:29 »
Dziś dostałem maila o wyprodukowaniu samochodu. Elegance 1.5 w pełnej wersji. Czas od zamówienia do odbioru wyjdzie ok. 3,5 miesięcy. Sprzedawca pisał że transport zajmie ok. 2 tyg.
5
VW TIGUAN III - 2024 - 20xx / Odp: Nowe silniki
« Ostatnia wiadomość wysłana przez paweel84 dnia 2024/05/28 09:10 »

Kolega Kabe załączał screena z rozpiską
Dostępność silników 2,0TSI:
- tydzień 25/2024 -> 2,0TSI 265KM (R-Line)
- tydzień 48/2024 -> 2,0TSI 204KM (R-Line, Elegance)


6
VW TIGUAN III - 2024 - 20xx / Nowe silniki
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ksavier dnia 2024/05/25 16:32 »
Witam wszystkich
Ktoś już może słyszał kiedy mają się pojawić wersje silnikowe 2.0 tsi 4x4?
7
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: Tiguan duża ilość wody z rury wydechowej
« Ostatnia wiadomość wysłana przez rafal17 dnia 2024/05/24 22:00 »
Też tak myślę.  :)
no nie było/nie jest to lanie wody z ciśnieniem 3 barów, ale nie było to też kilka kropel, tylko dość duża ilość wody
dziękuję wszystkim za odpowiedziRafał
8
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: Tiguan duża ilość wody z rury wydechowej
« Ostatnia wiadomość wysłana przez van_daal dnia 2024/05/21 00:59 »
czy przez zalegajacą wodę w wydechu nie przerdzewieje on szybciej niż powinien?
Mało prawdopodobne bo woda wykrapla się na początku, gdy wydech jest zimny. Jak się rozgrzeje (czyli dość szybko) to zjawisko zanika a zgromadzona woda odparowuje.
No, chyba, że ktoś często uruchamia silnik tylko na chwilkę... Ale jakoś nie umiem sobie tego wyobrazić.
9
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: Tiguan duża ilość wody z rury wydechowej
« Ostatnia wiadomość wysłana przez S-Tig dnia 2024/05/20 15:32 »
Tak, po dwóch latach mam wydech tak zardzewiały, że jak to zobaczyłem, to mi ręce opadły. Ale to nie od tej wody. Od tej idiotycznej i w koszmarnie wielkiej ilości sypanej soli.
10
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Ostatnia wiadomość wysłana przez S-Tig dnia 2024/05/20 15:29 »
...napisz skoro masz inne zdanie, chętnie poczytam a tak to ...wiem ale nie powiem
Bo tak jak pisałem nie chce mi się rozbijać tego na tysiąc przypadków, a już przede wszystkim nie mam żadnych danych (jak i Ty), żeby to matematycznie wyliczyć. U mnie żeglowanie na prostej się praktycznie nie odpala. Zawsze natomiast odpala się tam, gdzie go sobie nie życzę, czyli gdy zdejmuję nogę z pedału gazu w celu spowolnienia (czyli przed zakrętami oraz przy jeździe z górki). Więc u mnie to jest zawsze tracenie paliwa zamiast jego brak użycia. I nie jeżdżę 0-1, jak przed zakrętem zwolnię to nie wciskam potem gazu do oporu. Niewiele paliwa trzeba u mnie zużyć gdy ponownie gaz naciskam.
.a w czym Ci to przeszkadza aby normalnie użytkować samochód ?
Dziwne pytanie. W czym przeszkadza mi brak możliwości normalnego użytkowania samochodu, żeby normalnie użytkować samochód? Bo chyba nie chcesz mi wmówić, że konieczność naciskania łopatki za każdym razem gdy życzę sobie hamowania silnikiem ma cokolwiek wspólnego z normalnością? Normalność mam, gdy wsiadam do starej A6 bez takich głupot. Wtedy moja jazda jest płynna i taka jak powinna być. W momencie, gdy przed zakrętem lub zjeżdżając z górki muszę za każdym razem walić w łopatkę trafia mnie coś na miejscu.
Strony: [1] 2 3 ... 10