Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: Nawiew na tył - ustawienia temperatury
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mave dnia Dzisiaj o 10:49 »
...wyłączone sync i powinna być możliwość ustawienia temperatury z tyłu ...AC masz w trybie auto ?
2
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Nawiew na tył - ustawienia temperatury
« Ostatnia wiadomość wysłana przez reality1 dnia Dzisiaj o 09:35 »
Witajcie, dawno mnie tu nie było, ale pojawiło się pytanie (dot. VW Tiguan R-line 245KM automat 4x4 z 2022 roku) - więc znów liczę na Waszą poradę. Otóż chodzi mi o nawiew klimy dla pasażerów tylnych siedzeń. Jak tam zmienić temperaturę na tym tylnym panelu - cały czas wyświetla mi się taka sama jaką widzę ustawioną na przednim panelu - bez względu na to czy mam włączoną funkcję sync czy nie… Czy można w ogóle ustawić odrębną temperaturę na tym mimiwyświetlaczu w tylnym panelu? Jak? Z przodu temperatura zmienia się przy dotykaniu czerwonej lub niebieskiego paska/strzałki/kreski, a z tyłu te same kreski po ich dotknięciu nic nie zmieniają na tym tylnym wyświetlaczu i wskazanie jest zawsze takie jak na przednim wyswietlaczu… To po co jest ten tylny panel? Gdzieś zapodziałem instrukcję i nie mam jak tego wyczytać - dlatego liczę na Waszą pomoc. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.
3
Ciekawe.
W poprzednim aucie miałem MIB2 i komunikację rwało nieustannie. Zwłaszcza MirrorLink. Na AA było lepiej ale nadal bardzo źle - coś jak opisujesz. Oczywiście tylko po kablu bo tam WiFi nie było. Jakość kabla miała pieruńskie znaczenie. Ale nawet na b.dobrym kabelku było kiepsko.

Teraz na MIB3 via WiFi jest znacznie lepiej (korzystam wyłącznie z AA) choć nadal się zdarzają problemy. Zauważyłem też zależność używanej apki i stabilności połączenia:
- Mapy Google - przyzwoicie,
- Yanosik - TRAGEDIA i m. innymi dlatego przeszedłem na
- WAZE - bardzo dobrze.

Może to wina apki?

EDIT:
Android Auto jak poczytasz w sieci, bywa mocno wrażliwe na kable którymi jest podłączone. Ja bym tutaj szukał przyczyny.
A ja nie, bo kolega łączy przez WiFi.

Jeszcze dodam, że od lat (czyli już od MIB2) używam tego samego fona: Xperia Z3.
4
@Ad Android Auto jak poczytasz w sieci, bywa mocno wrażliwe na kable którymi jest podłączone. Ja bym tutaj szukał przyczyny.

Inny problem, to niestety standaryzacja. Z iOS jest łatwo, jeden dostawca który implementuje oprogramowanie i bardzo mocno trzyma w ryzach dostawców akcesoriów - w tym producentów samochodów - i pilnuje poprawnej implementacji. Przy Android jest tak, że każdy sobie i jakoś to będzie.
5
MIB3 jest nieustannie łatane właśnie ze względu na poprawę stabilności połaczenia z telefonami, jakość dzwięku i optymalizację działania samego UI.
6
Jutro sprawdze. Juz dzisiaj nigdzie nie bede jechal. Wgrywalem ostatnie opgramowanie z rok temu, ale nie pamietam numerkow. Myslisz, ze to wina opgramowania? Mi sie wydaje, ze to moze byc cos z portami USB.
7
Jaką wersje oprogramowania masz zainstalowaną w jednostce?
8
Tak jak w tytule. Moj (kolejny) telefon ciagle traci polaczenie z samochodem. Dzieje sie to przez kabel (oba porty), jak i bezprzewodowo. Nie jest to wina telefonu, ten sam telefon w innym samochodzie nie rozlacza sie w ogole. Trwa to juz od lat, ale ostatnio jest gorzej. Potrafi sie nie rozlaczac przez pare dni, a potem co minute przez nastepne pare dni. Probowalem juz wszystkiego co mi do glowy przyszlo, nic nie pomaga. Komus udalo sie rozwiazac ten problem?
9
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: Przegląd okresowy / wymiana oleju
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Adek99 dnia Wczoraj o 10:23 »
Czy do 2.0 TSI 190 KM w polifcie podejdzie taki filtr oleju: https://allegro.pl/oferta/filtr-oleju-1-8-2-0-tsi-tfsi-vw-audi-seat-skoda-oe-14135460530
Dawałem wcześniej taki sam do 1.8 TSI w Golfie VII.
10
VW TIGUAN I - 2007-2016 / Check engine i epc, wypadanie zapłonu, szarpanie 1.4 tsi Tiguan 2012 rok
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Moraito dnia Wczoraj o 00:17 »
Witam,

od jakiegoś czasu pojawia się usterka. Szarpie silnikiem, chyba jedzie na 3 cylindrach. Pojawia się kontrolka check engine (miganie) i epc. Byłem w warsztacie i co ciekawe usterka przestała występować. Kilkukrotnie robili jazdę próbną i nic. Powiedzieli żebym zabrał auto i spróbował jeszcze raz przyjechać jak usterka będzie się powtarzać nagminnie, bo inaczej nie zdiagnozują. Dziś znów to samo. Przejechałem parę kilometrów, nie było poprawy. Wyłączyłem silnik, włączyłem ponownie i samochód bez objawów wjechał na podwórko. Czy ktoś z Was miał podobną sytuację, tj usterka pojawiała się i znikała?
Pozdrawiam
Strony: [1] 2 3 ... 10