Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
VW TIGUAN II - 2016 - 20xx / Odp: Zamawianie i odbiór nowego auta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez MaxTG dnia Dzisiaj o 21:38 »
program prowadził ten typ z TopGear?

Nie pamiętam...
2
VW TIGUAN II - 2016 - 20xx / Odp: Bagażnik dachowy belki montowane między relingi - które polecacie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mcq dnia Dzisiaj o 21:38 »
Niedawno stałem przed podobnym wyborem. Zastanawiałem się między aguri prestiżem 2 i thule whingbar edge.
Zdecydowałem się na thule głównie skuszony opiniemi o ich mniejszym szumie i zdjeciem kolegi z watku o boxach.
Montaż bajecznie prosty i szybki bez możliwości uszkodzenia sobie auta nawet w pojedynke natomiast uważam że projekt belki wymarzony dla złodzieja (wystarczy nóż tapicerski i samochód z paka a 75kg sprzętu narciarskiego razem z boxem ładuje na pace busa) takie moje pierwsze odczucia. Ruszam z nim w trasę za dwa tyg więc dopiero wtedy będę mógł powiedzieć coś więcej.
Natomiast do aguri pierwszym elementem dodatkowym byłaby dla mniej jakąś grubsza guma zabezpieczającą reling przed rysowaniem.
3
VW TIGUAN II - 2016 - 20xx / Odp: Klocki i tarcze hamulcowe - zużycie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kabe dnia Dzisiaj o 20:57 »
Może te 340 tarcze i klocki na dłużej wystarczają... obwód tarcz blisko 30% większy niż 300, nie wiem jak z rozmiarem klocków
Nie bardzo chyba, u mnie 87tys tarcze 300mm wytrzymały. Dużo lepsze wyniki macie co do pierwszej wymiany klocków?
4
VW TIGUAN II - 2016 - 20xx / Bagażnik dachowy belki montowane między relingi - które polecacie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez lucky_luc dnia Dzisiaj o 20:50 »

Zastanawiam się nad zakupem belek  Aguri Prestige II http://aguri.pl/produkty/prestige-ii/




Analogiczne z InterPack


(https://allegro.pl/oferta/bagaznik-dachowy-na-relingi-vw-tiguan-od-2015-116164866650 )


podobno mają za długie śruby i mogą zniszczyć dach.


Napiszcie czy ktoś używa tego rodzaju belek i czy są jakieś problemy ( uginanie się boxu narciarskiego), problemy z montażem uchwytów rowerowych, itp.
5
VW TIGUAN II - 2016 - 20xx / Odp: Zamawianie i odbiór nowego auta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ratoschlaff dnia Dzisiaj o 20:27 »
Już nie pamiętam gdzie, ale było to w jakimś filmie o produkcji vw, mówiono że produkcja jednego auta  trwa niecałe dwa dni... Więc ile? Na pewno nie kilka tygodni....
program prowadził ten typ z TopGear?   ;)
6
VW TIGUAN II - 2016 - 20xx / Odp: Zamawianie i odbiór nowego auta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Dybik dnia Dzisiaj o 20:26 »
A mój sprzedawca powiedział mi że produkcja trwa 2-3 dni.... No ibādź tu mądry  ;)
ja otrzymałem kiedyś info, ze transport z Niemiec do Polski trwa 7 tygodni  :o


7 tygodni trwa transport Allspace z Mexyku. Do 2tygodni z DE do PL.
7
VW TIGUAN II - 2016 - 20xx / Odp: Klocki i tarcze hamulcowe - zużycie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Frodo dnia Dzisiaj o 20:25 »
Może te 340 tarcze i klocki na dłużej wystarczają... obwód tarcz blisko 30% większy niż 300, nie wiem jak z rozmiarem klocków 
Co do tylnych, to o ile dobrze pamiętam co najmniej 240 TDI miało inne, może jakieś jeszcze,
a na przód o ile dobrze pamiętam były 3 różne w zależności od silnika.
8
VW TIGUAN II - 2016 - 20xx / Odp: Zamawianie i odbiór nowego auta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez MaxTG dnia Dzisiaj o 20:10 »
Już nie pamiętam gdzie, ale było to w jakimś filmie o produkcji vw, mówiono że produkcja jednego auta  trwa niecałe dwa dni... Więc ile? Na pewno nie kilka tygodni....
9
VW TIGUAN II - 2016 - 20xx / Odp: Zamawianie i odbiór nowego auta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ratoschlaff dnia Dzisiaj o 20:04 »
A mój sprzedawca powiedział mi że produkcja trwa 2-3 dni.... No ibādź tu mądry  ;)
ja otrzymałem kiedyś info, ze transport z Niemiec do Polski trwa 7 tygodni  :o
10
VW TIGUAN II - 2016 - 20xx / Odp: Klocki i tarcze hamulcowe - zużycie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kabe dnia Dzisiaj o 19:44 »
Sprawdzę wieczorem numery części na mojej fakturze, bo mamy inne silniki, a klocki i tarcze podrożały z 3tys do 4,2tys przez 10 miesięcy. Ja serwis robiłem w Warszawie więc zakładam że nie jest tutaj najtaniej ... a jednak
Tył - klocki i tarcze takie same i każda tarcza podrożała 20pln, komplet klocków podrożał 25pln. Czyli niewielka różnica. Aaa zauważyłem że miałem rabat na części 5%, a kolega tylko 2,5%, więc różnicy brak.
Co do przodu to tutaj 1,4tsi ma tarczę 300mm, a 2.0tsi 180KM 340mm więc różnica w cenie jest prawie x2. Aż się zdziwiłem że takie różnice kosztowe pomiędzy wersjami/wielkościami tarcz i klocków.
Dwie tarcze wentylowane 300mm = 1035pln, 340mm = 1850pln.
Klocki ze wskaźnikiem do 300mm = 637pln, do 340mm = 1217pln.
Strony: [1] 2 3 ... 10