1
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: DSG
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mave dnia Wczoraj o 22:44 »...a skrzynie masz DQ 381 ...
Niestety równo po 6 latach od zakupu (co do dnia ) i niecały 98k przebiegu padła mi mechatronika w skrzyni. Mimo ponad 5 lat serwisów w ASO, VW nie zgodził się na tzw. "dobrą wolę" - wg ASO odpowiedź przyszła z systemu tego samego dnia, obstawiam że automat odrzucił bo ostatni serwis był zrobiony w 6 miesięcy temu poza ASO bo wymieniałem też klocki i tarcze przód i tył w zaufanym zakładzie.
Słaba ta jakość skoro przy takim przebiegu pada tak istotny element układu napędowego. Ponoć do wymiany jest też obudowa mechatroniki - tutaj nie wiem czemu, czy to się wymienia z automatu?
Koszt 5k zł z diagnostyką i wymianą na nowy element, który ponoć jest produkowany na zamówienie pod konkretny VIN - ktoś może to potwierdzić?
Niestety równo po 6 latach od zakupu (co do dnia ) i niecały 98k przebiegu padła mi mechatronika w skrzyni. Mimo ponad 5 lat serwisów w ASO, VW nie zgodził się na tzw. "dobrą wolę" - wg ASO odpowiedź przyszła z systemu tego samego dnia, obstawiam że automat odrzucił bo ostatni serwis był zrobiony w 6 miesięcy temu poza ASO bo wymieniałem też klocki i tarcze przód i tył w zaufanym zakładzie.
Słaba ta jakość skoro przy takim przebiegu pada tak istotny element układu napędowego. Ponoć do wymiany jest też obudowa mechatroniki - tutaj nie wiem czemu, czy to się wymienia z automatu?
Koszt 5k zł z diagnostyką i wymianą na nowy element, który ponoć jest produkowany na zamówienie pod konkretny VIN - ktoś może to potwierdzić?
Co w samochodzie (jakie czesci) odpowiada za niwelacje wibracji z przednich kol i zapobiega przenoszenia ich na bryle samochodu / podloge? Czy to sa jakies czesci zawieszenia, czy jakies specjalne poduszki gumowe?...wibracje raczej powstają podczas obrotu jakiegoś elementu więc tam bym szukał przyczyny - wyważenie kół, łożyska, przeguby półosie. amortyzatory ... no chyba że miałeś na myśli że coś stuka to wtedy tuleje wahacza, sworzeń itd...