Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
VW TIGUAN II - 2016 - 20xx / Odp: Zamawianie i odbiór nowego auta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez BShKF dnia Dzisiaj o 16:35 »
Niby Mazda ma trochę namieszać i powalczyć z X3, Q5 i XC60. jakościowo mogą być zbliżone natomiast silnikami może wygrać z konkurencją
Nie wiem czy ten CX-60 tak namiesza. Imo będzie jak z Kią Stinger. Bardzo fajnie wyglądające auto, dające większą moc i lepsze wyposażenie w niższej cenie niż konkurencja premium. Efekt? Mało kto to kupuje. Powód? Klient premium chce markę premium, nawet jeśli miałby dostać mniej za więcej. Znaczek musi się zgadzać i nie ma rozmowy. Znaczek to prestiż i status społeczny. Wydawałoby się, że to głupie ale tak to właśnie działa...
2
VW TIGUAN II - 2016 - 20xx / Odp: Zamawianie i odbiór nowego auta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Dybik dnia Dzisiaj o 14:25 »
Czyli to też nie jest powodem :) Pozostaje strategia samej fabryki/vw.


Cóż... czekamy. Ale cierpliwości coraz mniej.
3
VW TIGUAN II - 2016 - 20xx / Odp: Zamawianie i odbiór nowego auta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez MaxTG dnia Dzisiaj o 14:17 »
Odnośnie tego ze październikowiec dostał info że planowany (?) jest na styczeń ?


Nie chce snuc zadnych teorii ... Ale wczoraj tak sobie pomyślałem, że historie za bardzo różne i te daty podawane rzekomo z systemow rowniez skrajne...


Panowie ... sądzicie że w podaniu gorszego terminu nikt rowniez nie mógłby mieć interesu ?
Zakładam że większośc dilerów jest fair ... Ale co jeżeli u któregoś pracuje cwaniaczek który dostaje prowizje od konkretnej sprzedaży ? Co za problem powiedzieć oj Panie, dzisiaj termin przeskoczył na 2023 ...
Czy to prawda czy nie, nie jestesmy w stanie zweryfikować. A w świecie biznesu ... Twoje zamówienie to ~30 tyś 'w plecy' u dilera, wprost trzeba to tak nazwać, bo dzisiaj to auto zjedzie za 30 tyś więcej ... Zatem co, jeżeli ktoś patrzy tylko przez pryzmat kasy, myślicie że nie zakombinuje tak aby chociaż część Klientów zrezygnowała z zamówienia ? A przecież auto które zjedzie i tak sprzeda się na pniu ...

Tak jak wspomniałem, nie chcę snuć teorii itd ... Ale biznesowo, jest to mocny temat ... Dlatego gadanie że styczeń, nie koniecznie musi być nawet prawdą... Na mnie jak przeczytałem o styczniu (ktoś tutaj tak napisał), zadziałało to tak że automatycznie otworzyłem stronę volvo i zaczalem sie zastanawiac "pier*** to zamówienie , kupie cos od reki", takim podejsciem diler na moim aucie bylby 30 tys do przodu ....


Ot takie przemyślenie :)
Ja pisałem o 6 tygodniu 2023 roku...Dealer nie zmyśla, sam zajrzałem w monitor i było czarno na białym... oczekiwany 37 tydzień 2022  planowany 6 tydzień 2023. Jest też w systemie, że ma gwarancję ceny i przypisany jest do konkretnego klienta. W razie rezygnacji salon go nie dostanie i nie sprzeda komu innemu.
4
VW TIGUAN II - 2016 - 20xx / Odp: Zamawianie i odbiór nowego auta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez _saperek_ dnia Dzisiaj o 13:56 »
CX60 jest dłuższe od Tiga o 23cm od allspace 2cm. z Tym ze w Mazdzie jest mega długi przód dlatego, że robili miejsce pod rzędowe 6cyl silniki (3.0Benz i 3.3diesel) Bagażnik podobny z tym, że Tig wygrywa opcją przesuwanej kanapy.
Niby Mazda ma trochę namieszać i powalczyć z X3, Q5 i XC60. jakościowo mogą być zbliżone natomiast silnikami może wygrać z konkurencją
5
VW TIGUAN II - 2016 - 20xx / Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Dybik dnia Dzisiaj o 13:52 »

... przypadek, 100% nie reaguje na sygnalizację świetlną .


być może faktycznie auto na kolejnych światłach z przodu ruszyło a ja to odebrałem jako zmieniające się światło będąc pierwszym w kolejce ... :)




A co do foteli i tego ze jest to żenada ... Mam aktualnie astre J - i uwierzcie mi , problemy mechaniczne z jakimi można spotkać się w tym aucie - które nie są poprawione od 1 a nawet 2 generacji - to jest dopiero porażka. Problem ze zbierającym się powietrzem w układzie paliwowym - pojawił się na forach przy astrze 2 generacje niżej ... A w IV generacji nadal występuje... To dopiero jest porażka ... Co więcej - Opel wie o tych problemach a nadal wrzucał silniki z tym mankamentem udając że nie wie w czym problem ...
6
VW TIGUAN II - 2016 - 20xx / Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Ostatnia wiadomość wysłana przez S-Tig dnia Dzisiaj o 12:15 »
Octavia IV tez ma ten problem i to dosyc znaczący.
Tutaj to akurat łatwiej by było wymienić, z czym ten model nie ma problemu, że tak wtrącę. Mam wrażenie, że jego posiadacze problem z fotelem traktują jako jeden z najmniejszych...
7
VW TIGUAN II - 2016 - 20xx / Odp: Zamawianie i odbiór nowego auta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez BShKF dnia Dzisiaj o 12:01 »
Dopchany TigRline 270k ?
Aż sprawdziłem i faktycznie, Rline 245KM ze wszystkimi możliwymi opcjami to wg konfiguratora ponad 274k a to jeszcze bez wydłużenia gwarancji i pakietu serwisowego. Masakra jednym słowem

A CX-60 to bardzo fajne auto, natomiast o rozmiar czy nawet 2 większe niż Tiguan. Oglądałem je na żywo w sobotę i miałem subiektywne wrażenie, że Mazda jest nawet większa niż Kodiaq czy Tig Allspace. Do tego fajnie to wszystko wykończone, niestety zdecydowanie lepiej niż w Tigu, powiedziałbym, że niedaleko już do marek premium. I jak na tak duże auto, w dodatku z wysoką mocą i napędem PHEV dość rozsądnie wycenione. Sumarycznie to kusząca oferta, ale ja jednak szukam nieco czegoś innego dlatego dalej czekam na swoją R.
8
VW TIGUAN II - 2016 - 20xx / Odp: Zamawianie i odbiór nowego auta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Dybik dnia Dzisiaj o 11:36 »
Odnośnie tego ze październikowiec dostał info że planowany (?) jest na styczeń ?


Nie chce snuc zadnych teorii ... Ale wczoraj tak sobie pomyślałem, że historie za bardzo różne i te daty podawane rzekomo z systemow rowniez skrajne...


Panowie ... sądzicie że w podaniu gorszego terminu nikt rowniez nie mógłby mieć interesu ?
Zakładam że większośc dilerów jest fair ... Ale co jeżeli u któregoś pracuje cwaniaczek który dostaje prowizje od konkretnej sprzedaży ? Co za problem powiedzieć oj Panie, dzisiaj termin przeskoczył na 2023 ...
Czy to prawda czy nie, nie jestesmy w stanie zweryfikować. A w świecie biznesu ... Twoje zamówienie to ~30 tyś 'w plecy' u dilera, wprost trzeba to tak nazwać, bo dzisiaj to auto zjedzie za 30 tyś więcej ... Zatem co, jeżeli ktoś patrzy tylko przez pryzmat kasy, myślicie że nie zakombinuje tak aby chociaż część Klientów zrezygnowała z zamówienia ? A przecież auto które zjedzie i tak sprzeda się na pniu ...

Tak jak wspomniałem, nie chcę snuć teorii itd ... Ale biznesowo, jest to mocny temat ... Dlatego gadanie że styczeń, nie koniecznie musi być nawet prawdą... Na mnie jak przeczytałem o styczniu (ktoś tutaj tak napisał), zadziałało to tak że automatycznie otworzyłem stronę volvo i zaczalem sie zastanawiac "pier*** to zamówienie , kupie cos od reki", takim podejsciem diler na moim aucie bylby 30 tys do przodu ....


Ot takie przemyślenie :)
9
VW TIGUAN II - 2016 - 20xx / Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kris17009 dnia Dzisiaj o 11:29 »
A macie wiedzę, czy to zjawisko dotyczy tylko zwykłych foteli, tylko ErgoActive czy obu rodzajów?
Ja mam ErgoActive. I jak pisałem zauważyłem takie zachowanie. Ale nie zawsze.
10
VW TIGUAN II - 2016 - 20xx / Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Smerfciamajda dnia Dzisiaj o 11:14 »
Mam zwykle fotele w Tigu.

Octavia IV tez ma ten problem i to dosyc znaczący.

Nie wiem jak Superby, zapytam kolegów z pracy.
Strony: [1] 2 3 ... 10