FORUM: VW TIGUAN, SEAT TARRACO, ATECA, SKODA KODIAQ, KAROQ, AUDI Q3, Q5, VW TOUAREG
Fora techniczne => VW TIGUAN II - 2016 - 2024 => Wątek zaczęty przez: VWTIG w 2019/05/16 13:03
-
Podczas jazdy pojawił mi się komunikat "usterka SOS - konieczna wizyta w serwisie". Nic nie było dotykane przy przycisku SOS. Spotkał się ktoś z takim komunikatem?
-
Tak.
-
To żeś się rozpisał Panie.
Miłego dnia.
-
Niewiele więcej mogę napisać. Pojawił się i znikł jeden raz. Jak nie pojawia się to częściej, a np. telefon na infolinię (ikonka 'i') działa, to bym się nie przejmował.
-
To żeś się rozpisał Panie.
Miłego dnia.
Po co te pretensje, przecież odpisał dokładnie na Twoje pytanie. Czy może nie zauważyłem jakichś dodatkowych?
-
Dzisiaj u mnie też pojawiła się takowa usterka, ale po godzinnym postoju samochodu zniknęła.
-
U mnie też wczoraj pojawił się taki komunikat, oprócz tego od 2 tygodni nie działa mi carnet i nie swieci się ikona samochodu z globusem
-
U mnie też wczoraj pojawił się taki komunikat, oprócz tego od 2 tygodni nie działa mi carnet i nie swieci się ikona samochodu z globusem
O niedziałającym S&S piszemy cały czas tutaj: https://tiguan-forum.pl/index.php?topic=87.msg7742;topicseen#msg7742
Jak nie działa Ci również G&I to masz większa awarie.
-
Dzisiaj miałem komunikat ponownie, pojawił się na zegarach przez pół sekundy, więc nawet go dokładnie nie przeczytałem. Nie zapaliła się pomarańczowa lampka. Przez minutę nie działał system S&S (testowałem infolinię) a także informacje o ruchu drogowym z G&I (innych usług nie sprawdzałem). Po minucie wszystko wróciło do normy.