Autor Wątek: Car-Net / We Connect - opinie  (Przeczytany 93672 razy)

Snooper

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 420
  • Thanked: 20 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline + R-line (zew)
  • Silnik: 2.0 TDI 190 km
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #105 dnia: 2019/04/27 17:24 »
Advertisement
Doczytalem własnie, ze otwieranie i zamykanie auta z telefonu umozliwia tylko zakup auta po 1.01.2019:
https://www.volkswagen-carnet.com/pl_PL/uslugi-i-pakiety/security-and-service.html

Cytuj
Wykorzystując smartfon jako pilot zdalnego sterowania, możesz wygodnie blokować i odblokowywać drzwi oraz bagażnik. Również na odległość. Dzięki temu Twój partner może już pakować zakupy do bagażnika i zajmować miejsce, a Ty możesz dojść dopiero później.

Otwieraj i zamykaj drzwi i bagażnik pojazdu za pomocą aplikacji
Za pomocą symbolu zamka w aplikacji możesz rozpoznać, czy pojazd jest zablokowany
Identyfikacja jako uprawniony użytkownik poprzez S-PIN
Wskazówka: Usługa ta jest dostępna w pojazdach z ofertą usług „Security & Service“ przy dacie złożenia zamówienia od 1.01.2019 r. Usługa Blokowanie i odblokowanie odbywa istotną rolę pod kątem bezpieczeństwa i wymaga sprawdzenia tożsamości za pomocą procedury Volkswagen Ident. Twoja tożsamość zostanie sprawdzona przez partnera Volkswagena lub za pomocą czatu wideo.
 

rk

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1068
  • Thanked: 105 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: HL+R-Line
  • Silnik: 2.0 TSI 220KM
  • Skąd: ZS
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #106 dnia: 2019/04/29 17:56 »
Przy okazji wizyty w serwisie, wspomniałem o niedziałającym systemie S&S. Sprawdzono tylko błędy w komputerze auta (naturalnie, nie ma żadnych) - nikt się nie pofatygował do portalu, który ASO ma do dyspozycji i który umożliwia pełne sprawdzenie usługi. Być może S&S zacznie działać, zanim ponownie pojawię się w ASO;)
 

Snooper

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 420
  • Thanked: 20 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline + R-line (zew)
  • Silnik: 2.0 TDI 190 km
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #107 dnia: 2019/04/29 22:03 »
Jak objawia wam się ten niedziałający S&S? Ja oprócz zaleczonych problemów z zalogowaniem się do car-net'u na laptopie nie odczuwam żadnych problemów.
 

rk

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1068
  • Thanked: 105 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: HL+R-Line
  • Silnik: 2.0 TSI 220KM
  • Skąd: ZS
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #108 dnia: 2019/04/29 23:05 »
W tym wątku było to opisane kilka razy - nie działa połączenie z infolinią, wzywanie pomocy drogowej oraz infolinia alarmowa VW (czerwony przycisk łączy ze 112).

Nie działa żadna usługa S&S (wysyłanie POI, włączanie świateł i klaksonu, dane jazdy, pozycja auta itp. itd.) W portalu Car-Net nic się nie aktualizuje, są dane sprzed kilku/kilkunastu dni. Zwykle nie ma problemu z usługami G&I.
 

rk

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1068
  • Thanked: 105 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: HL+R-Line
  • Silnik: 2.0 TSI 220KM
  • Skąd: ZS
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #109 dnia: 2019/04/30 22:54 »
I S&S zaczęło mi dzisiaj wieczorem działać...
 

spec556

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 99
  • Thanked: 6 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 1.5 TSI 7-DSG
  • Napęd: FWD
  • Skąd: GD
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #110 dnia: 2019/05/01 07:36 »
U mnie S&S nie działa już prawie miesiąć.
Serwis VW rozkłada ręce!
Żenada!!!

 

rk

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1068
  • Thanked: 105 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: HL+R-Line
  • Silnik: 2.0 TSI 220KM
  • Skąd: ZS
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #111 dnia: 2019/05/01 11:25 »
Co ci dokładnie odpowiedzieli ?
 

Snooper

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 420
  • Thanked: 20 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline + R-line (zew)
  • Silnik: 2.0 TDI 190 km
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #112 dnia: 2019/05/01 11:50 »
Dla mnie dziwna sprawa, ze jednym dziala innym nie. Jakby nie patrzec jest to system wiec powinien padac calkowicie, a nie tylko wybranym...


Mi wszystko dziala odkad sie zarejestrowalem.
 

rk

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1068
  • Thanked: 105 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: HL+R-Line
  • Silnik: 2.0 TSI 220KM
  • Skąd: ZS
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #113 dnia: 2019/05/01 12:18 »
Rozproszone systemy tak nie padają (zazwyczaj).
 

spec556

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 99
  • Thanked: 6 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 1.5 TSI 7-DSG
  • Napęd: FWD
  • Skąd: GD
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #114 dnia: 2019/05/04 23:29 »
Co ci dokładnie odpowiedzieli ?

Sprawdzili samochód i logowali się na własny car-net z mojego pojazdu.
Powiedzieli, że nie są w stanie naprawić usługi, ale nie zamykają zgłoszenia tylko przekażą problem wyżej.
Pozostaje mi czekać, dobrze, że czas oczekiwania jest bezpłatny ;)
 

arekp

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1429
  • Thanked: 178 times
  • Model: BMW X5
  • Wersja: 45e M-sport
  • Silnik: 3.0 R6 394KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #115 dnia: 2019/05/05 12:23 »
Powiedzieli, że nie są w stanie naprawić usługi, ale nie zamykają zgłoszenia tylko przekażą problem wyżej.

We wrześniu 2016 roku analogiczną informację otrzymałem po zgłoszeniu klawiatury QWERTZ dla ustawienia języka polskiego. Do dziś zgłoszenie ma status otwarty, a "wyżej" nic z tym nie robi ;-)
 

rk

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1068
  • Thanked: 105 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: HL+R-Line
  • Silnik: 2.0 TSI 220KM
  • Skąd: ZS
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #116 dnia: 2019/05/05 13:48 »
Występuje pewna różnica - u niego rozwiązanie uległo awarii a w twoim przypadku tak to już było zaprojektowane;). Także w wypadku @spec556 szanse są całkiem spore. Niestety jak nie byli w stanie naprawić tego z wykorzystaniem dostępnych narzędzi (m.in. wewnętrznego portalu usług Car-Net) pozostaje im eskalacja wyżej.
 

vicek

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 79
  • Thanked: 6 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 2.0 TSI / 190 KM
  • Skąd: KRK
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #117 dnia: 2019/05/06 09:02 »
Czy to normalne ze zniknela ikonka auta przy globusie a przyciski od s&s zglaszaja brak licencji? Przestalo dzialac w sobote wieczorem a auto ma 3 tygodnie...
Dodatkowo nie jestem w stanie zaaktualizowac danych w apce mobilnej..

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

arekp

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1429
  • Thanked: 178 times
  • Model: BMW X5
  • Wersja: 45e M-sport
  • Silnik: 3.0 R6 394KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #118 dnia: 2019/05/06 11:18 »
Dodatkowo nie jestem w stanie zaaktualizowac danych w apce mobilnej..

Zaloguj się do Panelu przez WWW i sprawdź jak tam sytuacja wygląda -> https://www.volkswagen-car-net.com/portal/pl_PL
 

vicek

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 79
  • Thanked: 6 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 2.0 TSI / 190 KM
  • Skąd: KRK
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #119 dnia: 2019/05/06 11:21 »
Wygląda na to że magicznie wróciło w telefonie. Zobacze pozniej w aucie.


Licencje wygladaja poprawnie.