OFF ...

Zaczęty przez WOLF, 2018/06/21 06:56

Poprzedni wątek - Następny wątek

Charls

Cytat: Michał w 2021/01/24 21:07Megane żony ma przejechane 60 tys km i łuszczą się w nim plastiki na desce
Ja na szczęście Reno nie będę kupował :)

Poza tym swego czasu w golfach plastiki się łuszczyły jak jeszcze stał w salonie :)

Charls

Cytat: Michał w 2021/01/24 21:07To nie są stereotypy, tylko obserwacje z praktyki.
Od 30 lat posiadam prawo jazdy i od takiego czasu posiadałem bądź użytkowałem  różne samochody i również mam swoje obserwacje :P Nie ma sensu bronić niemieckiej myśli technologicznej bo w niczym nie jest ona doskonalsza aktualnie od francuskiej, japońskiej czy nawet koreańskiej. To tyle

Ps. Jak kupię to na pożegnanie dam znać. Pozdrawiam

mms1994

Cytat: Charls w 2021/01/24 18:01HDI to mógłby być wzór dla TDI
Szczególnie że w HDI czy DCI o wiele lepiej rozwiązali kwestię SCR niż w TDI :)

Fircyk

Takie  foto z pod popularnego ostatnio  "instrybutora"

Charls

Czekać tylko kiedy VW wprowadzi abonament na korzystanie z radia czy podgrzewanych foteli. BMW już wprowadza   https://www.benchmark.pl/aktualnosci/bmw-wprowadza-abonament-na-funkcje-ktore-masz-w-aucie.html

pidokwadratu

Zlot Volkswagen Golf GTI Klub Polska majówka 1999 r.


https://www.youtube.com/watch?v=QmuryCLX540

S-Tig

Długodystansowego używam jako dane konkretnej podróży, więc nic to nikomu nie powie, poza mną. Z drugiej strony to jest chore, że muszę tego do tego używać. W Fordzie mam dwa komputery dostępne błyskawicznie. A w VW muszę przez tysiąc pozycji menu przejść w infotainment, żeby zresetować coś co służy do czegoś innego. Czyli niby rozbudowane możliwości, ale mało użyteczne.

Cytat: Ad w 2022/05/01 08:42Ja musze tankowac po 600km.
1.5 wydaje się być świetnym silnikiem dla ludzi jeżdżących spokojnie i potrafiących jeździć ekonomicznie. Wręcz zadziwiająco świetnym patrząc na to jak nieopływową budę musi ciągnąć. I to jeszcze z automatem. Tutaj to akurat chwalę VW bardzo.

Ad

Cytat: S-Tig w 2022/05/01 09:54
1.5 wydaje się być świetnym silnikiem dla ludzi jeżdżących spokojnie i potrafiących jeździć ekonomicznie. Wręcz zadziwiająco świetnym patrząc na to jak nieopływową budę musi ciągnąć. I to jeszcze z automatem. Tutaj to akurat chwalę VW bardzo.
Pod wzgledem ekonomii, tak. Pod wzgledem dynamiki, juz nie tak bardzo. Jak zwykle w zyciu, cos za cos. Chcialo sie miec lepsze przyspieszenie, to teraz trzeba wiecej wlewac.

Smerfciamajda

Miałem 1.5 TSi 150PS w Octavii i tam ten silnik robił robotę.
Palił mało, fajnie ciągnął.
No ale buda mniejsza i lżejsza.

Ad

Musimy tez pamietac, ze 4x4 dodaje troche do spalania rowniez.

Frodo

Cytat: Ad w 2022/05/02 12:01
Musimy tez pamietac, ze 4x4 dodaje troche do spalania rowniez.
Przy czym zazwyczaj większość czasu odłączony, czyli trochę więcej masy i napęd do haldexa.

Ad

Cytat: Frodo w 2022/05/02 13:54
Przy czym zazwyczaj większość czasu odłączony, czyli trochę więcej masy i napęd do haldexa.
Tak, chodzilo mi o dodatkowe kg.

Galon

Cytat: Wojmar w 2022/05/01 08:54Nie wiem czy moje też się liczy.
Od nowości 1200 km po mieście 90% średnie spalanie 4 l/100 km
i to jest kwintesencja. 4 litry zamiast 12-14 litrów w mieście. Mniej spalin w powietrzu.

Ad

Cytat: Galon w 2022/05/03 07:30Mniej spalin w powietrzu.
Mniej niz co? Samochody spelniajace standardy EURO6? Ja bym sie bardziej martwil iloscia starych diesli w Polsce. Oraz te jezdzace kominy, gdzie taniej jest wyciac filtr niz go naprawic.

Wojmar

Jeździłeś cały czas w trybie B , czy tylko na zjazdach ?