Autor Wątek: Brak nawigacji  (Przeczytany 13824 razy)

maciejkonpa

  • Potrafi się przywitać ;-)
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Model: A4
  • Wersja: PROLINE
  • Silnik: 2,0 TDI 204 KM
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: MŁAWA
Brak nawigacji
« dnia: 2023/07/27 10:36 »
Advertisement
Dzień dobry,


Mam problem z nawigacją, kupiłem A4 B9 z roku 2020, po włączeniu nawigacji pokazuje się informacja BARK BAZY DANYCH. W aplikacji myaudi jest nawigacja aktywna do 2024 r. Macie jakieś doświadczenie w tym temacie?
 

arekp

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1429
  • Thanked: 178 times
  • Model: BMW X5
  • Wersja: 45e M-sport
  • Silnik: 3.0 R6 394KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Brak nawigacji
« Odpowiedź #1 dnia: 2023/07/27 10:43 »
Dostęp do aktualizacji to pewnie data z aplikacji, a w pojeździe może brakować karty z danymi lub trzeba by było je wgrać na nowo. Nie znam systemów navi w Audi, więc ktoś inny dopisze szczegóły, lub popróbuj samodzielnie.
 

maciejkonpa

  • Potrafi się przywitać ;-)
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Model: A4
  • Wersja: PROLINE
  • Silnik: 2,0 TDI 204 KM
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: MŁAWA
Odp: Brak nawigacji
« Odpowiedź #2 dnia: 2023/07/27 10:48 »
Jestem po rozmowie z serwisem i stwierdzili że trzeba zaktualizować cały system bo on tak ma i niektóre działały dobrze a niektóre miały z tym problem, a że auto jest po gwarancji to trzeba za to zapłacić. Ciekawi mnie czy ktoś może miał podobny problem.
 

arekp

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1429
  • Thanked: 178 times
  • Model: BMW X5
  • Wersja: 45e M-sport
  • Silnik: 3.0 R6 394KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Brak nawigacji
« Odpowiedź #3 dnia: 2023/09/25 22:27 »
@maciejkonpa zakładam że problem już rozwiązałeś, ale jeżeli nie to wiele serwisów "niezależnych" ma dostęp do aktualnych firmware i zrobią aktualizację za dużo mniejszą kwotę niż ASO.

Z drugiej strony, dzwoń/pisz do centrali importera. Masz wykupiona subskrypcję, a nie działa :-) Nie tłumacz, że kupiłeś używane auto, powiedz że auto mimo posiadanej subskrypcji nie pokazuje nawigacji, a serwis zasłania się brakiem gwarancji choć według nich to tylko kwestia aktualizacji oprogramowania i co masz zrobić, skoro masz aktywną subskrypcję. Jest szansa, że autoryzują usługę - w innej marce kolega zgłosił wadę fotela w aucie które też przejął po innym właścicielu, okazało się, że wada była fabryczna tylko poprzedni właściciel nie zgłosił i nie było wymiany. Autoryzacja na taką naprawę została zatwierdzona w ramach "dobrej woli".