A4 B6 1,9 TDI AVB długo kręci, ale czasem z kopa

Zaczęty przez MafinJzyczliwy, 2022/10/23 10:41

Poprzedni wątek - Następny wątek

MafinJzyczliwy

Witam,
Doszedłem do ściany i nie mam już pomysłu jak ustalić przyczynę.
Mam B6, zakupioną z padniętymi pompowtryskami - wymienione na nowe, jednak jeden objaw został - czasem kręci długo przy odpalaniu.
Po wymianie pompowtrysków żadnych błędów w silniku (z wyjątkiem poduszki silnika - wyszło na dniach). Teraz robiłem logi i wygląda to coś w rodzaju 10 razy długo, 3 razy praktycznie z kopa - mniej więcej taki cykl jest przez cały czas, niezależnie czy ciepły czy zimny. Pompka niskiego ciśnienia sprawdzona - pompuje od razu jak szalona. Z vacuum nic nie leci. Filtr paliwa nowy.
Zastanawiają mnie wartości z wałka - w czasie pracy oscylują od 0 do -2, w kilkusekundowych cyklach - po jego odłączeniu czas odpalania bez zmian (długo).
Rozrząd robiony po zakupie więc w miarę świeży. Czy czujnik położenia wałka może dawać takie objawy (nie jest luźny)?
Co jeszcze sprawdzić?

Poniżej logi - 4 13 i 23, rozbiłem je na grupy po 2, by było więcej próbek. W komentarzach jest opisane które uruchomienie było długie, a które z kopa.
Statyczny:
Grupy 004, 013: http://vaglogi.pl/log-004_013_3Qej7c.html
Grupy 004, 023: http://vaglogi.pl/log-004_023_4g9c618.html
Grupy 004, 023: http://vaglogi.pl/log-004_023_QI892R4.html
Grupy 004, 013: http://vaglogi.pl/log-004_013_3zZ7xCf.html
Grupy 004, 013, 023: http://vaglogi.pl/log-004_013_023_7KmcFV3.html
Grupy 004, 013, 023: http://vaglogi.pl/log-004_013_023_FWg1y.html

Dziękuję z góry za pomoc :)

[mod: poprawiono czytelność postu]