Musze sprawdzić jak często ASS aktywuje się w dłuższej trasie - obecnie w mojej okolicy same korki.
Rozpięcie napędu ma moim zdaniem sens również na dłuższych trasach - w mieście hamowanie silnikiem daje mi takie same rezultaty a nie muszę jeździć tak przewidująco.
Inna sprawa, że oszczędności są raczej marginalne.
Z kolejnych ciekawostek:
- w mojej wersji Q5 głośniczki od czujników parkowania są tylko z przodu, nie żeby to był jakiś większy problem ale jak działają jednocześnie czujniki przednie i tylne czasami ciężko się zorientować o co chodzi. W moim T2 z 2016 roku działa to lepiej, no ale nwosze już mają je tylko z przodu. Jak dla mnie WTF.
- Android Auto mimo braku ekranu dotykowego można całkiem sprawnie obsłużyć joystickiem-pokrętłem.
- system Bang & Olufsen jest pierwsza klasa. To brzmi zdecydowanie lepiej niż moje kino domowe (5.1 Marantz NR 1604 + głośniki Cambridge Audio) - koszty porównywalne. Dynaudio nie jest złe, ale B&O to czysta przyjemność. B&O umożliwia dźwięk przestrzenny w 2 płaszczyznach, można ustawić scenę z przodu, tyłu lub obie (default, najlepsze ustawienie). System koryguje tak jak Dynaudio opóźnienia dźwięku, tak, aby dotarł on do nas w tym samym momencie. Dodatkowo, euqalizer/balans działa dynamicznie w zależności od prędkości (jest mikrofon mierzący poziom dźwięku).